Beste mede tweakers,
Ik heb sinds kort een nieuwe PC en daar heb ik google earth op gezet.
Met Google earth is het gewoon mogelijk om te draaien, te zoomen en verder te bewegen. Op het moment dat ik ga tilten (om bijvoorbeeld bergen in 3D te zien) (Lees: middelste muisknop in en naar onder slepen) gebeurd het regelmatig dat het gedeelte waarin de wereldbol te zien is zwart wordt.
Op datzelfde moment verdwijnen ook de coördinaten en komt de ooghoogte te staan op "-1.#J" km.
Dit gebeurd zowel in de openGL als in de DirectX modus.
Zoeken op google levert weinig op omdat de engine van google niet kan zoeken op "-1.#J"
Mijn spec's zijn:
AMD athlon 64 X2 3600+ 1.9GHz
1Gb Ram
Nvidea Geforce 6200 TurboCache met driver versie 6.14.10.9424
Ik draai Windows XP Professional SP2 met de laatste updates.
De versie van Google earth is: 4.1.7087.5048 (beta). Dit is ook de laatste nieuwe versie van Google Earth
Ook draait er GEEN virusscanner (en ja ik weet het het kan beter zijn om er een te hebben)
Ik heb sinds kort een nieuwe PC en daar heb ik google earth op gezet.
Met Google earth is het gewoon mogelijk om te draaien, te zoomen en verder te bewegen. Op het moment dat ik ga tilten (om bijvoorbeeld bergen in 3D te zien) (Lees: middelste muisknop in en naar onder slepen) gebeurd het regelmatig dat het gedeelte waarin de wereldbol te zien is zwart wordt.
Op datzelfde moment verdwijnen ook de coördinaten en komt de ooghoogte te staan op "-1.#J" km.
Dit gebeurd zowel in de openGL als in de DirectX modus.
Zoeken op google levert weinig op omdat de engine van google niet kan zoeken op "-1.#J"
Mijn spec's zijn:
AMD athlon 64 X2 3600+ 1.9GHz
1Gb Ram
Nvidea Geforce 6200 TurboCache met driver versie 6.14.10.9424
Ik draai Windows XP Professional SP2 met de laatste updates.
De versie van Google earth is: 4.1.7087.5048 (beta). Dit is ook de laatste nieuwe versie van Google Earth
Ook draait er GEEN virusscanner (en ja ik weet het het kan beter zijn om er een te hebben)
Alvast hartelijk bedankt voor al jullie hulp en reacties, Tim Bots