Welke A3 Printer

Pagina: 1
Acties:
  • 182 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-08 12:50
Welke A3 printer is er op dit moment aan te raden

De modellen van Epson of HP

Zijn er nog ergens reviews van een van deze merken te vinden het liefts in het nederlands

Verwijderd

Heb sinds gisteren de Epson 1270 A3+ Photo printer. Nog niet uitgeprobeerd. Volgens allerlei reviews zijn de Epson Photo printers zeer goed als het gaat om, hoe kan het anders, fotokwaliteit. Met tekst schijnen deze wat minder goed te zijn. Daarin zijn de HP's weer beter. Ik heb 'm aangeschaft voor presentatiedoeleinden, en voor tekst/correspondentie gebruik ik m'n oude HP 870 cxi (A4), die print tekst zeer goed. Plaatjes doet-ie goed qua kleur, maar je ziet wel duidelijk de dots en ook de 'printbanen'. Kan ook de leeftijd zijn maar ik lees dit wel vaker over HP printers.

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

De HP Deskjet 1120C is een hele goede A3-printer.

Virussen? Scan ze hier!

• BS
  • Laatst online: 27-08 12:50
Ik zat zelf te denken aan de HP 1220C maar wou ook ff horen of iemand anders ervaring heeft met een van de merken printers.

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 27-08 21:56

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Wij hebben hier de 1120c en werkt perfect. De opvolger lijkt mij de 1220c, en als deze de zelfde kwaliteit heeft als een 970Cxi dan zou ik zeker de 1220c kopen! A3 foto's binnen handbereik. Als je hem koopt ruilen tegen een 1120c?

• tspawn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:33
De HP2500CM Toprintertje kan je ook tenminste zeggen dat er een printer op je bureau staat :)

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
we hebben sinds een maand een deskjet 1220 en die bevalt hardstikke goed. print snel en goed, al heb ik er nog niet veel graphics mee geprint, wel tekst en logo's en dat gaat snel en goed. ideaal van de driver is dat je na de printopdracht nog van HP te zien krijgt hoe je wat waarop gaat printen en op welke kwaliteit, dan druk je op ok en gaat ie.
Pagina: 1