Toon posts:

Computer in zwart/wit

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil mijn computer in het zwart/wit hebben. Maar na wat googlen kan ik daar geen enkele software voor vinden? Iemand een idee van een programma dat ervoor zorgt dat er een soort van zwart/wit filter over je computer (windows, internet, games, gewoon alles) zit?

Tia!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
de kleuren in je monitor uitzetten? kan vast wel ergens bij de instellingen in het OSD

[ Voor 41% gewijzigd door maarud op 12-08-2007 16:48 ]

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:16
Windows kleuren schema op hoog contrast zetten?

A Soldiers manual and a pair of boots.

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
hier ben ik inderdaad ook benieuwd naar, met het nvidia control panel krijg je niet het gehele beeld in grayscale en ook via google is daar niet echt iets voor te vinden (ja display tuner, maar die herkend het laptop scherm niet)

• Henri
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-02 15:41
Pure interesse hoor maar waarom zou je alles in zwart wit willen hebben, zelfs je games?
Lijkt mij dat je dan het nodige mist of heb je de ervaring dat het juist wat toevoegt?

Verwijderd

Topicstarter
Henri schreef op maandag 13 augustus 2007 @ 17:18:
Pure interesse hoor maar waarom zou je alles in zwart wit willen hebben, zelfs je games?
Lijkt mij dat je dan het nodige mist of heb je de ervaring dat het juist wat toevoegt?
Ik vind zwart/wit filsm vaak ook vetter dan kleurenfilms, ben benieuwd hoe ik mijn games dan vind. En racen in old-timers lijkt me in zwart wit hartstikke fijn!

Iemand die een oplossing weet?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:17:
[...]

Ik vind zwart/wit filsm vaak ook vetter dan kleurenfilms, ben benieuwd hoe ik mijn games dan vind. En racen in old-timers lijkt me in zwart wit hartstikke fijn!

Iemand die een oplossing weet?
Door het monochroom te zetten worden de wagens echt niet meteen oldtimers hoor, en gaan nieuwe films er ook niet uit zien als films over de 2e Wereldoorlog oid :P

Maargoed, in het OSD van je monitor moet dit kunnen. Ook bij een laptop.

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
TheZeroorez schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 22:19:
[...]

Door het monochroom te zetten worden de wagens echt niet meteen oldtimers hoor, en gaan nieuwe films er ook niet uit zien als films over de 2e Wereldoorlog oid :P

Maargoed, in het OSD van je monitor moet dit kunnen. Ook bij een laptop.
Nou omdat mij dit ook wel interessant leek, heb ik het even geprobeerd.

Monitor: 107P4 van Philips, een good-old 17" CRT.

Als ik de RGB naar beneden schroef (dus elke kleurwaarde op 0 zet) dan wordt het beeld gewoon doffer, maar alles heeft als alles op 0 staat nog gewoon kleur.. :)

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Pagina: 1