Account verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insano
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-12-2021
Lieve admins,

Na een aantal jaren op GoT vrolijk rondgeneusd te hebben, vind ik dat de kwaliteit en het nut van het forum voor mij persoonlijk nogal achteruit gegaan is.
Je kan tegenwoordig geen normale vraag meer stellen of iedereen gaat lopen zeuren over dat je je moet inlezen op dat onderwerp.

Terwijl er niet begrepen word dat ik me met sommige dingen niet meer bezig houd, omdat ik er gewoon geen tijd of interesse meer voor heb. De tijden zijn veranderd, en de sfeer hier ook. De laatste maanden kom ik al steeds minder op GoT, en als ik dat dan weer ns doe, en ik post weer eens wat, dan word ik wederom steeds weer teleurgesteld door soms kansloze reacties die ik krijg.

Vandaar dat ik jullie wil vragen mijn account te verwijderen (op got en t.net), Ik heb het hier een tijd lang erg naar mn zin gehad, maar dat is nu toch echt voorbij.
Veel suc6 verder met alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Je bent inmiddels zo'n 6 jaar lid zie ik, en dan mag ik er bijna vanuit gaan dat je ook wel zal weten dat accounts niet verweiderd worden.

Leeg je profiel, en log uit, en kom niet meer terug.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
RaZ schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 16:14:
Je bent inmiddels zo'n 6 jaar lid zie ik, en dan mag ik er bijna vanuit gaan dat je ook wel zal weten dat accounts niet verweiderd worden.

Leeg je profiel, en log uit, en kom niet meer terug.
Aanvulling: Verander eventueel je emailadres naar een niet-bestaand adres en laat jezelf een nieuw wachtwoord toemailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insano
  • Laatst online: 06-12-2021
Assumption is the mother of all fuckups.. dus ervanuit gaan is dus niet echt van toepassing.. maar goed, ik zal doen wat er staat.. profiel leeg maken, niet bestaand email dr in frotten, en wachtwoord toemailen, prima..

Laterz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:35
En bovendien kan je natuurlijk ook gewoon zelf wegblijven, waarom moet heel je account verwijderd worden om dat te bewerkstelligen?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 00:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

Jammer dat je er zo over denkt Insano :)

Uiteraard is het mogelijk een einde te maken aan je aanwezigheid op onze site, zoals aangegeven kun je dat doen door de gegevens in je profiel te verwijderen en een onzinmailadres in te stellen. Zie ook Delete T.net Account trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWINX
  • Laatst online: 23-07 18:19
Ja.. ehh... niet dus, vrees ik.

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Pagina: 1