Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Oude boodschappenlijstjes op een pagina

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• mhpwolf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15-11 12:46
Hallo, ik vroeg me af, is het niet mogelijk om de eerder gemaakte posts over mensen die een topic starten over de pc die hun gaan kopen en wat ze het beste kunnen kopen op een pagina te zetten zodat mensen die een pc willen kopen die topics kunnen bekijken?

Zo kunnen ze ook meteen zien hoe mensen hebben gereageerd over welke onderdelen ze het beste kunnen kopen enzo, dit omdat het niet meer mogelijk is om een boodschappenlijstje te laten zien.
Ik zie al wel dat er dat soort topics bijna niet meer voorkomen en ik denk als er iets komt als wat ik net vroeg dat mensen er wel heel blij mee zijn, ik in ieder geval wel.

Gewoon een forum met de oude en beste topics daarover.

Verwijderd

Kan je niet gewoon de search gebruiken om info te vinden? :)

ps. onderop staat ook de functie 'Toon oudere topics' - tot 48 maanden :9

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2007 15:59 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat soort boodschappenlijstjes zijn nog altijd prima met de search te vinden (zoeken op type systeem + budget) en bovendien snel gedateerd. Om deze dan allemaal op een rij te gaan zetten is dan een beetje onzinnig imo. Bovendien zijn er de BBG's...

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Inderdaad, volgens mij hebben daar gewoon een search voor, of de optie om oudere topics in bijv. CSL te bekijken. We gooien niets weg hoor :P

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Dit topic is gesloten.