Woops, is me eigenlijk niet eens opgevallen

Foutje bedankt

Het fjordwater is door de langere sluitertijden erg glad, maar wellicht is het je opgevallen dat die fjorden soms opeens een spiegel kunnen worden
Dat is me eigenlijk niet gebeurd. We hebben een pak regen gehad waar je u tegen zegt. Ik had graag veel meer avondwerk gedaan, maar door het brakke weer zat dat er niet in. Ik was dan ook erg blij met een ND8 filter om de boel door middel van een lange sluitertijd maar glad te kunnen trekken

Hoewel ik die bij deze shots niet heb gebruikt, was het overdag een erg erg handig ding

Waren er amper

Die zullen zich wel in Zweden hebben verstopt

Ohnee, even serieus. Erg mooie platen Neo! Erg fraai hoe je de sfeer goed kan vastleggen. Vooral de weerspiegeling in het water is erg mooi. En in combinatie met een lange sluitertijd levert dat geweldige platen op, getuige nummertje 1 en 2. Mijn enige commentaar is eigenlijk alleen dat je #7 beter weg had kunnen laten. Snap niet helemaal wat die in de serie doet.
Er zit geen water in nummertje zeven, dat klopt ja. Maar ik vond hem mooi genoeg en binnen het thema passen om hem erbij te doen

Sterker nog, die gaat hier op 20x30+ aan de muur

Maar nogmaals, erg nice!

Dank dank!
Voor een groot gedeelte heel bewust gedaan vanwege de spiegeling die i.c.m. de 50/50 verdeling de symmetrie benadrukt

Nomad schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 18:19:
Mja, nice gewoon eigenlijk

...Weinig commentaar, idd 7 hoefde van mij ook niet en bij foto 3 was ik (mits dat kan) een paar stapjes naar rechts gegaan, zodat je achtergrond ongeveer hetzelfde blijft, maar dat de trap wat meer links in het beeld komt. Verder, erg netjes.
Denk dat dit wel een showcase mag worden.
Dank

Perspectief heb ik trouwens expres zo gekozen omdat het voor mij ietwat vervreemdend aandoet. De verhoudingen zijn net wat anders dan normaal, een rule-of-thirds hierop toepassen vond ik niet helemaal top (die foto heb ik trouwens wel gehad, maar die is

gegaan

)