Toon posts:

Probleem met grote bestanden delen vanuit windows naar mac

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een SMB verbinding waarmee ik vanuit mijn apple een gedeelde map op mijn windows computer kan zien. Deze werkt prima om files tot ongeveer 100 Mb over te zetten naar mijn Mac, maar zodra ik bijv. films wil overzetten krijg ik op mijn Mac de volgende mededeling: "The operation cannot be completed because you do not have sufficient privileges for some of the items"

Ik gebruik Mac OS X (10.4.10) en windows XP (zonder serverpack).

Weet iemand of er uberhaupt beperkingen zijn aan de grootte van de bestanden die je kan delen van uit Windows naar Mac? Als die er niet (horen) te zijn, hoe kan ik dit dan oplossen?

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-02 20:48

The_DoubleU

Tweaker in München

Ik heb geen problemen om 500 mb en meer via smb te kopiëren.
Probeer het eens vanuit windows.
Of start een ftp server op je mac en download het dan via windows ftp://user:password@mac-ip

Verwijderd

Grotere bestanden moeten idd geen probleem zijn. De foutmelding suggereert dat het account waarmee je Mac zich aanmeldt bij de Windowsmachine onvoldoende rechten heeft. Ik zou het in die richting zoeken.

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

En ik zou de Windows eens updaten, want je loopt nu door de regen met een vergiet op je kop.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• manzana
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-12-2022
Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 15:53:
Ik heb een SMB verbinding waarmee ik vanuit mijn apple een gedeelde map op mijn windows computer kan zien. Deze werkt prima om files tot ongeveer 100 Mb over te zetten naar mijn Mac, maar zodra ik bijv. films wil overzetten krijg ik op mijn Mac de volgende mededeling: "The operation cannot be completed because you do not have sufficient privileges for some of the items"

Ik gebruik Mac OS X (10.4.10) en windows XP (zonder serverpack).

Weet iemand of er uberhaupt beperkingen zijn aan de grootte van de bestanden die je kan delen van uit Windows naar Mac? Als die er niet (horen) te zijn, hoe kan ik dit dan oplossen?
Aan de foutmelding te zien lijkt het erop dat je meerdere bestanden/mappen aan het kopieren bent. Ik zou eens kijken of je voor 1 of meerdere bestanden/mappen voldoende rechten hebt zoals andere boven mij ook suggereren. Het heeft in ieder geval denk ik niet zoveel te maken met de bestandsgrootte.