USB schijf en stick werken niet meer

Pagina: 1
Acties:

• R-Alph
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-10-2025
Zowel mijn USB schijf als stick werken niet meer op mijn eigen computer nadat ik deze op een andere computer heb proberen te gebruiken.

Zodra ik een van beide op mijn computer insteek of op mijn notebook geeft hij de melding dat de usb apparaten niet meer worden herkend. In schijfbeheer worden ze ook niet meer herkend.

Ik was al aan het denken aan een magnetisch veld of ineens een enorme stroompiek op de andere computer maar dan zou ik toch echt iets moeten horen of ruiken dat de schijf en stick waren doorgebrand. Eerder heb ik hier nooit problemen mee gehad dus ik vind het een beetje vreemd.

Heb al wat in de search zitten zoeken, maar een soort gelijk probleem heb ik niet echt gevonden.

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:29

Onbekend

...

Werken ze op een andere computer wel?

Windows geeft een melding dat het apparaat niet wordt herkend. Ik denk dat de internet USB-controller wel werkt.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Verwijderd

werkt hij op geen enkele usb poort? misschien dat er een kapot is

• R-Alph
De apparaten werken op geen enkele usb poort. De schijf spint wel en het lampje van de schijf brand ook maar hij wordt gewoon niet herkent. Ik denk dat het printplaatje binnen in gewoon een enorme opdonder heeft gekregen.

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:29

Onbekend

...

En andere apparaten op die USB poorten werken wel?

(De melding van Windows dat een apparaat is gevonden, wil niet zeggen dat er ook maar enige communicatie is. Een datalijn naar de 3,3V hangen is genoeg.)

Speel ook Balls Connect en Repeat

• R-Alph
Onbekend schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 15:34:
En andere apparaten op die USB poorten werken wel?

(De melding van Windows dat een apparaat is gevonden, wil niet zeggen dat er ook maar enige communicatie is. Een datalijn naar de 3,3V hangen is genoeg.)
Ik heb op dit moment de front usb poorten van de kast uitgetrokken. Dit waren de usb poorten waardoor de usb stick en schijf dus denk ik door zijn overleden.

Ik heb de vrije usb poorten waar ik net mijn usb stick en schijf op heb getest even gebruikt voor een printopdracht te geven naar mijn printer en dat werkt gewoon.
Pagina: 1