Dit is meer of min een verversing op mijn bestaande DLLImport thread van de afgelopen dagen. Deze was al beantwoord ne het gaat hier om een nieuwe probleem, dus heb ik deze topic ervoor aangemaakt.
Voor de gene die mijn andere topic al hebben gelezen kunnen dit overslaan:
Ik heb in c# een dll geschreven deze dll spreekt met een C++ dll (soort van wrapper dus). De c# dll wordt door mijn applicatie gebruikt voor het encrypten van binaire data.
Het probleem:
Ik kan mijn binaire data encrypten onder 1 conditie dat het draait onder de VS2005 debugger. Vreemd genoeg als ik de exe pakt in mijn bin/release folder en vervolgens de gewenste data wilt encrypten eindig ik met een andere encryptie.
Nu heb ik absloluut geen flauw benul waarom hij het wel zou doen in de debugger maar niet als exe. Gezien zover ik weet vc# gewoon compiled en daarna de exe aanroept. Net als in een c++ omgeving.
Ik zelf heb een vaag vermoeden dat het komt door de garbage collector.
Iemand ideeen, suggesties laat het me weten.
Voor de gene die mijn andere topic al hebben gelezen kunnen dit overslaan:
Ik heb in c# een dll geschreven deze dll spreekt met een C++ dll (soort van wrapper dus). De c# dll wordt door mijn applicatie gebruikt voor het encrypten van binaire data.
Het probleem:
Ik kan mijn binaire data encrypten onder 1 conditie dat het draait onder de VS2005 debugger. Vreemd genoeg als ik de exe pakt in mijn bin/release folder en vervolgens de gewenste data wilt encrypten eindig ik met een andere encryptie.
Nu heb ik absloluut geen flauw benul waarom hij het wel zou doen in de debugger maar niet als exe. Gezien zover ik weet vc# gewoon compiled en daarna de exe aanroept. Net als in een c++ omgeving.
Ik zelf heb een vaag vermoeden dat het komt door de garbage collector.
Iemand ideeen, suggesties laat het me weten.