RMS -> http://en.wikipedia.org/w...music.2C_average_loudness
Het wat van de speakers is wat mij beterft onbelangrijk. Ik heb de Trust SP-3400 2.1 Set, geweldig geluid, en hij gaat nog hard ook. En de bass is Super ! de speakers zijn maar 4 watt en de subwoofer 2watt.
Wil je iets met meer doorslagkracht dan zou ik voor hoger gaan. ik heb 2x 350watt boomboxen op de versterker thuis. als ze vol open zet, gaan de glazen in de kast 2 verdiepingen lager, er gewoon vandoor wandelen.
Het wat van de speakers is wat mij beterft onbelangrijk. Ik heb de Trust SP-3400 2.1 Set, geweldig geluid, en hij gaat nog hard ook. En de bass is Super ! de speakers zijn maar 4 watt en de subwoofer 2watt.
Wil je iets met meer doorslagkracht dan zou ik voor hoger gaan. ik heb 2x 350watt boomboxen op de versterker thuis. als ze vol open zet, gaan de glazen in de kast 2 verdiepingen lager, er gewoon vandoor wandelen.
De vraag die je je zelf ook moet afvragen is of je wel perse 2.1 wilt (twee kleine boxjes en een subwoofer) of dat je liever twee goede stererospeakers wilt. Goede (grotere) speakers hebben vaak al geeneens een subwoofer meer nodig. Een tweede vraag is of je een compleet setje wil of dat je met losse hifi componenten wilt werken (waar je meer resultaat mee kan krijgen in de meeste gevallen).
Maar wat is je budget?
Maar wat is je budget?
[ Voor 3% gewijzigd door Invisible_man op 12-08-2007 15:04 ]
Lees AUB deAUD FAQ; Veelgestelde vragen en Audio en HiFi forum policy - Het regime door. Daar staan de meeste vragen al uitgelegd. Verder is er ook nog de zoekfunctie die je zal helpen bij de rest van je vragen. Voor de rest geldt: ga naar de winkel luisteren. Dat is gewoon de beste methode om uit te vinden wat jij mooi vindt klinken.
Succes!
Succes!
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?
Dit topic is gesloten.
![]()