Ik wil mijn pc gaan verkopen.
Ze draait nog altijd als een zonnetje, maar ik neem mijn 2x250GB schijven mee naar mijn nieuwe pc en de fan van de 6200 is bij een hoge toerental uit balans (denk ik) waardoor hij een irritant rrrrr geluid veroorzaakt.
Specs:
AMD 2600+ Xp Barton
Point of view 6200 128mb
Asus A7N8X-XE mobo
Twee dvd rewriters, floppy.
Acer 1751 tft scherm.
Wat is nu de beste optie, waardoor ik aan het einde de minste kosten kwijt ben.
Optie 1:
Een nieuwe schijf kopen (250GB Sata a 55 euro)
Een nieuwe videokaart kopen (Point of view 7300GT a 69,00 euro)
Totaal voor nieuwe onderdelen: 124 euro. Hierdoor stijgt de waarde, maar kan dit er uit denk je?
Optie 2:
Ik heb nog een 40GB schijf liggen, en ik kan ook voor (pak 'm beet) 30 euro (tweede hands) aan een 6200 komen.
Dan ben ik voor 30 euro klaar.
De grote vraag is nu, wat denk jij wat de beste optie is, waardoor ik dus het voordeligst uit ben.
Ze draait nog altijd als een zonnetje, maar ik neem mijn 2x250GB schijven mee naar mijn nieuwe pc en de fan van de 6200 is bij een hoge toerental uit balans (denk ik) waardoor hij een irritant rrrrr geluid veroorzaakt.
Specs:
AMD 2600+ Xp Barton
Point of view 6200 128mb
Asus A7N8X-XE mobo
Twee dvd rewriters, floppy.
Acer 1751 tft scherm.
Wat is nu de beste optie, waardoor ik aan het einde de minste kosten kwijt ben.
Optie 1:
Een nieuwe schijf kopen (250GB Sata a 55 euro)
Een nieuwe videokaart kopen (Point of view 7300GT a 69,00 euro)
Totaal voor nieuwe onderdelen: 124 euro. Hierdoor stijgt de waarde, maar kan dit er uit denk je?
Optie 2:
Ik heb nog een 40GB schijf liggen, en ik kan ook voor (pak 'm beet) 30 euro (tweede hands) aan een 6200 komen.
Dan ben ik voor 30 euro klaar.
De grote vraag is nu, wat denk jij wat de beste optie is, waardoor ik dus het voordeligst uit ben.
Hoi!