Binnenkort krijg ik waarschijnlijk een nieuwe baan, ik werk nu bij een gemeente als adviseur brandpreventie en ik ga waarschijnlijk naar mijn oude werkgever terug. De oude werkgever is een adviesbureau in brandpreventie, het is een klein bedrijf. Hier zou ik dan naast advieswerk en brandsimulaties ook het systeembeheer op me moeten nemen. Dit omdat de man die nu het systeembeheer er bij doet vertrekt en ze altijd hebben geweten dat ik een flinke computer hobbyist ben. Ik heb op dit moment redelijk wat kaas gegeten van computers, zogezegt een gevorderede hobbyist, maar heb naast PDI1 en Comptia A+ (die ik bijde tussendoor voor de lol heb gehaald) geen echte opleiding. Ik werk nu een jaartje of 5 met linux dus mijn windowskennis is ook niet meer wat het ooit was.
Nu moet ik een stukje systeembeheer gaan doen vooe een windows 2000 server met een stuk of 10 w2k/wxp clients er aan.
Met wat voor niet al te lange opleiding, die makkelijk naast het werk te doen is kan ik een stukje kennis opdoen om dit zaakje een beetje te kunnen runnen. Qua niveau zou ergens rond mbo+ wel oke zijn, maar wil geen opleiding die langer als een jaar is. En de opleiding moet klassicaal zijn, omdat ik een hekel heb aan zelfstudie.
Nu moet ik een stukje systeembeheer gaan doen vooe een windows 2000 server met een stuk of 10 w2k/wxp clients er aan.
Met wat voor niet al te lange opleiding, die makkelijk naast het werk te doen is kan ik een stukje kennis opdoen om dit zaakje een beetje te kunnen runnen. Qua niveau zou ergens rond mbo+ wel oke zijn, maar wil geen opleiding die langer als een jaar is. En de opleiding moet klassicaal zijn, omdat ik een hekel heb aan zelfstudie.