Beste mede tweakers,
Onlangs heb ik een nieuwe pc in onderdelen gekocht. En ben gisteren rustig begonnen met inbouwen. Nadat ik alles twee keer gecontroleerd had heb ik het spul aangesloten en de boel opgestart. Tot mijn verbazing gebeurde er vrij weinig. Alle fans gaan draaien ik zie de display achter op mijn moederbord werken en verder gebeurd er niets. Er verschijnt niets op mijn monitor.
Het gaat hier om het volgende:
Asus striker extreme
Intel quadcore q6600
2x 1gb geil blackdragon geheugen cl4 2,4 volt
seagate 500gb sata2 hdd
asus 8800gts 640mb versie
samsung 20x20 dvd+/- brander serialata
coolermaster 550 watt voeding nvidia sli ready
LG L226WTQ monitor

Ik heb zo'n beetje alles geprobeerd wat in mijn mogelijkheden ligt.
Geheugen eruit en stuk voor stuk in iedere bank geprobeerd. Processor eruit gehaald en nagekeken ook de voet is goed bekeken. Niks mis mee.
Moederbord eruitgehaald en gekeken of er per ongeluk een pilaartje in mijn kast teveel of verkeerd zat en dat is ook niet het geval.
Monitor hangt nu aan mijn oude pc en daar werkt ie fantastisch
Alles los gekoppeld van het bord hdd, dvd, endergelijke.
Ik heb het forum aardig gelezen en het enigste wat ik tegenkom is dat er eerst ander geheugen in zou moeten en dan het voltage verhogen en dan pas mijn modules erin stoppen?
Ik heb er ook maar 2 fototjes bijgedaan.
Wie kan mij hier mee helpen?
Mvg Michiel
Onlangs heb ik een nieuwe pc in onderdelen gekocht. En ben gisteren rustig begonnen met inbouwen. Nadat ik alles twee keer gecontroleerd had heb ik het spul aangesloten en de boel opgestart. Tot mijn verbazing gebeurde er vrij weinig. Alle fans gaan draaien ik zie de display achter op mijn moederbord werken en verder gebeurd er niets. Er verschijnt niets op mijn monitor.
Het gaat hier om het volgende:
Asus striker extreme
Intel quadcore q6600
2x 1gb geil blackdragon geheugen cl4 2,4 volt
seagate 500gb sata2 hdd
asus 8800gts 640mb versie
samsung 20x20 dvd+/- brander serialata
coolermaster 550 watt voeding nvidia sli ready
LG L226WTQ monitor

Ik heb zo'n beetje alles geprobeerd wat in mijn mogelijkheden ligt.
Geheugen eruit en stuk voor stuk in iedere bank geprobeerd. Processor eruit gehaald en nagekeken ook de voet is goed bekeken. Niks mis mee.
Moederbord eruitgehaald en gekeken of er per ongeluk een pilaartje in mijn kast teveel of verkeerd zat en dat is ook niet het geval.
Monitor hangt nu aan mijn oude pc en daar werkt ie fantastisch
Alles los gekoppeld van het bord hdd, dvd, endergelijke.
Ik heb het forum aardig gelezen en het enigste wat ik tegenkom is dat er eerst ander geheugen in zou moeten en dan het voltage verhogen en dan pas mijn modules erin stoppen?
Ik heb er ook maar 2 fototjes bijgedaan.
Wie kan mij hier mee helpen?
Mvg Michiel