[Leon] Hebben of vallen?

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-10 09:58

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.autoblog.nl/images/wp2007/Hebben%20of%20Vallen.jpg
Seat is officieel partner van Bavaria City Racing wat op zondag 19 augustus plaats zal vinden in Rotterdam. Natuurlijk rijden de Seat Leon WTCC auto’s en de SEAT Cupra Cup racers hun rondjes, maar Seat heeft ook een prijsvraagje georganiseerd met als thema: “Hebben of Vallen”.

Vanaf maandag 13 augustus aanstaande bungelt daarom een nieuwe Seat Leon duidelijk zichtbaar aan een kraan boven de Maasstad. In aanloop naar het Bavaria City Racing weekend kunnen deelnemers aan de actie per sms aangeven of ze kans willen maken om de Seat Leon te winnen, of dat ze de auto op de afsluitende feestavond liever neer zien storten op het wegdek van het ‘Monaco aan de Maas’.

Om deel te nemen sms je het woord “Hebben” of het woord “Vallen” naar nummer 6556. Als de meerderheid van de deelnemers kiest voor hebben, dan wordt de Leon verloot onder de deelnemers. Kiest het meerendeel voor vallen, dan zal de Leon op zondagavond 19 augustus gaan bungee-jumpen zonder touw.
Bron autoblog

Leuke stunt. Ook als het geen Seat was geweest zou ik 't heel erg zonde vinden als ze deze zouden droppen (hoewel een 1.4 basis ex BTW en BPM natuurlijk nog geen 10k kost, en dientengevolge een goedkope reclamestunt is). Ik vermoed echter dat het merendeel van de mensen denkt dat ze minder kans maken om te winnen dan om 'm te zien vallen en SMSen dus 'vallen'.

This thread is worthless zonder poll, dus vandaar mijn vraag:

Poll: Hebben of vallen?
Ik heb 'hebben' gestemd
Ik heb 'vallen' gestemd
Niet gestemd, hoop dat iemand 'm wint
Niet gestemd, hoop dat 'ie valt
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=223928&layout=6&sort=org
Ook een poll maken? Klik hier

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

SeatRider schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 09:53:
Ik vermoed echter dat het merendeel van de mensen denkt dat ze minder kans maken om te winnen dan om 'm te zien vallen en SMSen dus 'vallen'.
Beetje vreemde reden; "als ik hem niet mag, dan mag niemand het!".
Ik denk wel dat het grappig is om zoiets een keer te zien, maar het is ook weer zo'n verspilling en nutteloos dat ik in dubio zit wat ik er van vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-06 11:48

Naboo

#WINNING!! DUH!

ik vind zowieso alle acties waarin auto's kapot gemaakt worden te triest voor woorden.

ik bedoel, als ze (in dit geval Seat) het nodig vinden om vanwege een actie het nodig vinden een auto te mollen, geef m dan aan mij ofzo.

als je dan echt een promotie stunt wil doen, geef m dan spontaan aan iemand ofzo, als je toch aan kapitaalvernietiging doet.

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04 00:29
Helemaal niet sms'en dus. Er staat niet bij wat het kost, maar het zal wel € 1,50 per ontvangen bericht zijn. Om er vanaf te komen zul je misschien 'SEAT UIT' kunnen sturen maar dat wil ik helemaal niet weten. Per definitie wil ik niet meewerken/meebetalen aan reclame dus dit soort dingen dienen massaal geboycot te worden ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKVA
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JKVA

Design-by-buzzword fanatic

7th-Phoenix schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 11:21:
ik vind zowieso alle acties waarin auto's kapot gemaakt worden te triest voor woorden.

ik bedoel, als ze (in dit geval Seat) het nodig vinden om vanwege een actie het nodig vinden een auto te mollen, geef m dan aan mij ofzo.

als je dan echt een promotie stunt wil doen, geef m dan spontaan aan iemand ofzo, als je toch aan kapitaalvernietiging doet.
Tja, ik kan er ook niet goed tegen als goede spullen kapotgemaakt worden. Niet alleen auto's, maar ook ladingen goed voedsel weggooien of weet ik wat hou ik niet echt van. Geef het dan aan iemand die het meer nodig heeft, in plaats van zo'n onsmakelijke actie.

Als de auto rijp zou zijn voor de sloop, ok. Maar een goede (gloednieuwe) auto kapot laten vallen gaat er bij mij niet in...

Neemt overigens niet weg dat het een interessant experiment is. Uit de uitslag is toch redelijk af te leiden hoeveel mensen een ander iets (in dit geval een auto) gunnen. Als ie namelijk valt, hebben veel mensen of a) behoefte aan een vallende auto, of b) de kans dat ze zelf winnen klein ingeschat en denken dan: "Als ik hem niet krijg, dan iemand anders ook niet".

Ik denk dat hij gaat vallen eerlijk gezegd...

Fat Pizza's pizza, they are big and they are cheezy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
bah wat een onzin, Geef die auto dan aan iemand die m goed kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22-10 05:49
Is dat niet wat ongezond voor het chasis om een auto zo een week te laten hangen. Zal dat ding niet wat 'kromtrekken'?

Zo ja, dan moet ik hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specht
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-06 19:37

Specht

Il Cuore Sportivo

Laten vallen dat ding. >:) :9

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-10 09:58

SeatRider

Hips don't lie

Topicstarter
jvvv schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 11:43:
Is dat niet wat ongezond voor het chasis om een auto zo een week te laten hangen. Zal dat ding niet wat 'kromtrekken'?
Op autoblog.nl wordt hier inderdaad over gespeculeerd, ook vanwege vloeistoffen die nu de verkeerde kant op lekken is de gedachte dat het hier gaat om een redelijk kaal chassis, al dan niet voorzien van kunststof plaatwerk. Lekker goedkoop om te laten vallen (hoewel je dat kunststof natuurlijk wel ziet als ie op de grond ligt) en als iemand 'm wint dan lever je alsnog een 'echte'.

Hoe dan ook, zelf al laten ze een compleet chassis vallen zonder motor vind ik 't nog zonde. Zo zit ik ook altijd met kromgetrokken tenen te kijken als ze bij Top Gear weer eens 10 nieuwe auto's aan brokken rijden tijdens het 'autovoetballen'.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 20:19
Gewoon laten vallen en zo weinig mogelijk sms'en..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonist
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 00:32
Laat maar vallen dat ding.. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-10 20:12

Fisico

by Fabian

Ik vind dit topic niet echt iets voor VV. Het gaat meer over een reclamestunt van een automerk dan over vervoer in het algemeen. In mijn ogen krijgt het merk al voldoende aandacht en hoeven wij niet met zijn allen te gaan sms-sen.

slotje dus.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.