Bron autoblogSeat is officieel partner van Bavaria City Racing wat op zondag 19 augustus plaats zal vinden in Rotterdam. Natuurlijk rijden de Seat Leon WTCC auto’s en de SEAT Cupra Cup racers hun rondjes, maar Seat heeft ook een prijsvraagje georganiseerd met als thema: “Hebben of Vallen”.
Vanaf maandag 13 augustus aanstaande bungelt daarom een nieuwe Seat Leon duidelijk zichtbaar aan een kraan boven de Maasstad. In aanloop naar het Bavaria City Racing weekend kunnen deelnemers aan de actie per sms aangeven of ze kans willen maken om de Seat Leon te winnen, of dat ze de auto op de afsluitende feestavond liever neer zien storten op het wegdek van het ‘Monaco aan de Maas’.
Om deel te nemen sms je het woord “Hebben” of het woord “Vallen” naar nummer 6556. Als de meerderheid van de deelnemers kiest voor hebben, dan wordt de Leon verloot onder de deelnemers. Kiest het meerendeel voor vallen, dan zal de Leon op zondagavond 19 augustus gaan bungee-jumpen zonder touw.
Leuke stunt. Ook als het geen Seat was geweest zou ik 't heel erg zonde vinden als ze deze zouden droppen (hoewel een 1.4 basis ex BTW en BPM natuurlijk nog geen 10k kost, en dientengevolge een goedkope reclamestunt is). Ik vermoed echter dat het merendeel van de mensen denkt dat ze minder kans maken om te winnen dan om 'm te zien vallen en SMSen dus 'vallen'.
This thread is worthless zonder poll, dus vandaar mijn vraag:
Poll: Hebben of vallen?
• Ik heb 'hebben' gestemd
• Ik heb 'vallen' gestemd
• Niet gestemd, hoop dat iemand 'm wint
• Niet gestemd, hoop dat 'ie valt
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Nederlands is makkelijker als je denkt