KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Uit de Policy Apple Talk (update 10 juni 2007)
[q]• Vragen over hoe krijg ik OS X op mijn pc zijn niet toegestaan, dit is namelijk niet legaal.
Succes
[q]• Vragen over hoe krijg ik OS X op mijn pc zijn niet toegestaan, dit is namelijk niet legaal.
Succes
Je kan Boot Camp gebruiken om Vista op je iMac/Macbook te installeren naast OSX 
Verder kan je VM Ware of Parallels gebruiken.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Hij wilt Hackintoschanandus schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 09:44:
Je kan Boot Camp gebruiken om Vista op je iMac/Macbook te installeren naast OSX
Dit is niet toegestaan hier, MAC OSX draaien op een windows pc. Probeer eens te zoeken op OSX86 op google en veel succes. Heb het zelf ook net (half) draaien.
Ik heb wel wat gevonden, maar wil graag via een emulator of weten of je een OS kunt draaien vanaf een externe USB-harddisk!yok schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 10:01:
Dit is niet toegestaan hier, MAC OSX draaien op een windows pc. Probeer eens te zoeken op OSX86 op google en veel succes. Heb het zelf ook net (half) draaien.
Werkt dat OS X een beetje?
KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Installeer maar eens ubuntu. dan heb je een beetje een idee van het gevoel van osx.
tis namelijk niks meer dan nix gebasseert. en ik moet zeggen dat kwa gevoel ubuntu toch wel aardig in de buurt komt.
maar mijn punt is draai een linux variant en je hebt het zelfde bijna..
daar gegeven dat osx wat volwassener is dan ubuntu bv.
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Vroeger, toen ik zelf nog geen macbook pro had heb ik Mac OS X geinstalleerd op een externe USB schijf. Dus het is mogelijk.THE_BASE schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 16:07:
[...]
Ik heb wel wat gevonden, maar wil graag via een emulator of weten of je een OS kunt draaien vanaf een externe USB-harddisk!
Natuurlijk werkt dat Mac OS X een beetje. Het is een stabiel en gebruiksvriendelijk besturingssysteem. Alleen of het op een pc voor 100% gaat draaien is afwachten. Vaak zie je dat veel hardware niet gebruikt kan worden (netwerkkaart, wireless, geluid). En zoals vermeld is het ook illegaal om het te draaien op iets anders dan een mac.Werkt dat OS X een beetje?
--
Sorry, maar dit is toch wel klinkklare onzin. Behalve dat er iets vergelijkbaars onder de motorkap draait, lijkt Ubuntu maar verdomd weinig op OS X hoor. Heb je wel eens met OS X gewerkt?Hubert schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 16:24:
[...]
Installeer maar eens ubuntu. dan heb je een beetje een idee van het gevoel van osx.
tis namelijk niks meer dan nix gebasseert. en ik moet zeggen dat kwa gevoel ubuntu toch wel aardig in de buurt komt.
maar mijn punt is draai een linux variant en je hebt het zelfde bijna..
daar gegeven dat osx wat volwassener is dan ubuntu bv.
Het grote verschil wat ik heb gemerkt tussen OSX en *nix is dat ik onder OSX nog nergens voor de terminal in heb hoeven duiken, en dat werkelijk alles grafisch te regelen is. Alles voelt solide en robuust, ook in de gui. Niks ten nadele van welke *nix dan ook, maar OSX voelt een stuk volwassener aan.DizzyWeb schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 16:31:
[...]
Sorry, maar dit is toch wel klinkklare onzin. Behalve dat er iets vergelijkbaars onder de motorkap draait, lijkt Ubuntu maar verdomd weinig op OS X hoor. Heb je wel eens met OS X gewerkt?
Desktop: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 192GB DDR5-5600; Woonkamer: Asrock DeskMini B860, Core Ultra 5 245K, 16GB DDR5-7600
OSX werkt heerlijk, fantastisch. Alleen kan niet zo 123 updaten, dat moet ik allemaal *kuch*legaal*kuch* doen. OSX is voor standaard, Vista voor games.THE_BASE schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 16:07:
[...]
Ik heb wel wat gevonden, maar wil graag via een emulator of weten of je een OS kunt draaien vanaf een externe USB-harddisk!
Werkt dat OS X een beetje?
Waarvan akteSatch schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 09:40:
Uit de Policy Apple Talk (update 10 juni 2007)
quote:
• Vragen over hoe krijg ik OS X op mijn pc zijn niet toegestaan, dit is namelijk niet legaal.
Succes
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()