Toon posts:

opgenomen bestanden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sins twee dagen een siemens m750c op het @home netwerk. Ik heb aan die siemens een externe hardeschijf hangen en als ik die aan mijn pc hang en het wil afspelen wat hij heeft opgenomen zijn het allemaal kleine bestanden van 2 minunten. Nou is mijn vraag is er van mijn opnamens ook 1 mpg bestand te maken. zo dat ik ze niet 1 voor 1 moet bekijken. Ik heb al in dit forum gekeken en daar stond ook geen goed antwoord. Ik heb ook al geprobeerd de bestanden achter elkaar te zetten via een video bewerkings progamma maar dan kan je om de twee minuten zien dat ze aanelkaar gezet zijn.

Nou is mijn vraag is er ook een progamma die van alle deze losse mpg bestanden 1 heel mpg bestand kan maken.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Je zou kunnen kijken naar virtualdub. Daarmee kun je makkelijk nip en plakwerk doen. Daarnaast kan het ding ook batches draaien, dus misschien interessant als het om heel vel files gaat.

Verwijderd

En als het niet meer gecomprimeerd hoeft te worden kun je in Virtualdub de optie direct stream copy kiezen onder menu video dan gaat de boel zo snel als je harde schijf aan kan.

Verwijderd

Vdub maakt er wel een avi van en geen mpg. Als je echt zeker weet dat het echte mpg-files zijn dan kun je zelfs volstaan met een copy /b

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 01:33:
Vdub maakt er wel een avi van en geen mpg. Als je echt zeker weet dat het echte mpg-files zijn dan kun je zelfs volstaan met een copy /b
wat bedoel je me een copy /b

Verwijderd

[google="copy /b"]
Pagina: 1