Toon posts:

[XP] Creative audio console als opstartitem in systray*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Geachte mede Forum leden.

Ik heb los van de overige software op de X-fi cd Audio console en Modus geinstalleerd..
Het gevolg is dat deze Audio modus niet automatisch meer als icoontje rechtsonderin opstart wanneer XP opstart en waarmee je dus tussen de verschillende Creative modussen switched en de gekozen modus tevoorschijn tovert.
Mijn vraag is bij deze is er iemand die met hulp van autoruns ect, voor mij de exacte register instructie(s) regel(s) wil posten zodat ik precies weet welke registery regel(s) ik moet toevoegen om te zorgen dat zoals vanouds het zilvere creative modus icoontje opduikt rechts onderin het icon tray.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2007 00:42 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Lijkt me toch gewoon een kwestie van proberen in eerste instantie :)
Kijken welke executable je nodig hebt, en die naar wens in de desbetreffende opstart-registry waarden zetten.

Wat heb je zelf al geprobeerd voordat je hier ging vragen of iemand het letterlijk voordoet? ;)

Ik heb nog even het OS erbij gezet in de titel, per de policy...

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
alt-92 schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 01:07:
Lijkt me toch gewoon een kwestie van proberen in eerste instantie :)
Kijken welke executable je nodig hebt, en die naar wens in de desbetreffende opstart-registry waarden zetten.

Wat heb je zelf al geprobeerd voordat je hier ging vragen of iemand het letterlijk voordoet? ;)

Ik heb nog even het OS erbij gezet in de titel, per de policy...
Hey Mod :)

Ik heb zowel in HKLM\""\run alsook in HKCU\""\run creative modus schakelaar alsook opstart console punt exe ingebracht als nieuwe sting value...
Het enige wat er gebeurd is dat bij het opstarten beide gestart op de desktop opduiken :P
Kortom als er iemand is die wel dat kleine grijze creative draaiknop icoontje heeft in systray en even alle creative regeltjes in autoruns logon wil pasten hieronder of als snapshot ik ben hem of haar dankbaar.
Uiteraard heb ik bijvoorbeeld asus smardoctor als voorbeeld gehanteerd omdat bij Smardoctor de exe in de installatie map ook gelijk de systray opstart file (en icoon) is :P
Maar blijkbaar gaat die truc niet op bij de beide creative exe files bovenaan genoemd (?)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2007 02:52 ]