is denk ik nogal lastig om het realtime stats zijn en er geen history wordt bijgehouden 
niettemin zou ik het absoluut niet erg vinden, een paar leden bij GF erbij zou niet verkeerd zijn
niettemin zou ik het absoluut niet erg vinden, een paar leden bij GF erbij zou niet verkeerd zijn
Verwijderd
Ik ben er mee bezig op het werk. De bedoeling is om elke dag de eindstand weer te geven. Het kan echter nog wel even duren.
Ideeën die ik nu heb:
1. Top 15 DPC
2. Dagscore DPC
3. Ranking DPC als team + het aantal plaatsen dat we OMHOOG
zijn gegaan.
Als er nog meer ideeën zijn, laat het effe weten. Ik zal kijken of dat dan op korte termijn uitvoerbaar is of dat ik het later in probeer te bouwen.
Ideeën die ik nu heb:
1. Top 15 DPC
2. Dagscore DPC
3. Ranking DPC als team + het aantal plaatsen dat we OMHOOG
Als er nog meer ideeën zijn, laat het effe weten. Ik zal kijken of dat dan op korte termijn uitvoerbaar is of dat ik het later in probeer te bouwen.
Heu, GF???
Wa's dat:? Oh ja, die gasten die elke maand alle stats weer kwijt zijn en geen backup hebben!
Wa's dat:? Oh ja, die gasten die elke maand alle stats weer kwijt zijn en geen backup hebben!
Intentionally left blank
Geen top5 van stijgers binnen dpc?Op zaterdag 10 februari 2001 17:31 schreef Gecko het volgende:
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
da's een zoutlijst, daar heb je nou helemaal niks aan..Op zaterdag 10 februari 2001 22:38 schreef Taradino het volgende:
[..]
Geen top5 van stijgers binnen dpc?
Misschien wel, maar dan kan ik tenminste ook nog ergens in een top komen als ik een tijdje spaar.(Ik sta nu 33e)Op zaterdag 10 februari 2001 23:14 schreef Sequence het volgende:
[..]
da's een zoutlijst, daar heb je nou helemaal niks aan..
[edit]
Binnen DPC natuurlijk.
Uit volle borst op weg naar nergens / Zonder reden zonder doel
Met m'n zeden en m'n zonden / En mijn angstig voorgevoel
Laat mij mijn kont tegen de krib / Laat mij dit goddeloze lied
Hef jij je handen maar ten hemel / Maar red mij niet
iedereen kan in de top X stijgers komen door een dag niks te doen en de dag erop 2k te doen, daarom is die lijst niks waard..
ik hoop dat er binnenkort GF-stats komen (wordt aan gewerkt
)! een paar nieuwe leden zou niet weg zijn..
ik hoop dat er binnenkort GF-stats komen (wordt aan gewerkt
Pagina: 1