Toon posts:

Probleem met Vista Transformation Pack 7

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen

Ik heb een probleem met de Vista Transformation Pack 7 als ik hem gedownload heb en ik wil hem gaan installeren dan krijg ik een foutmelding, het raare is is dit bij allebij me computers gebeurt, de ene is trouwens een PC en de ander een Laptop.

Ik krijg de foutmelding genaamd: In Vista Transformation Pack is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

Wie weet waar dit aan kan liggen en wat ik hier aan kan doen?

Alvast bedankt

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:12

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Als het probleem zich voordoet op meerdere pc's heb je natuurlijk kans dat het bestand dat je probeert te installeren gewoon corrupt / niet goed is. Nogmaals downloaden van een andere bron is een mogelijke optie.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• QinX
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-07 11:17

QinX

Shai-Hulud

allereerst welkom op GoT,

Het zou handig zijn als je informatie geeft over je PC en laptop, want als je service pack 1 erop hebt staan wil die volgens mij niet werken.

http://tweakers.net/productreview/user/184256

Verwijderd

Topicstarter
QinXi schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 22:54:
allereerst welkom op GoT,

Het zou handig zijn als je informatie geeft over je PC en laptop, want als je service pack 1 erop hebt staan wil die volgens mij niet werken.
Op allebij staat SP2, op me laptop XP home edition, en op me PC prof edition

Naja ik wil het eigenlijk op me laptop hebben, me PC maakt me niet zo uit daar komt binnenkort toch een nieuwe voor.

Maar me laptop is een TOSHIBA satellite A110-224
Met een centrino 1.86 GHZ
512 MB ram

Nog meer weten?

Oja wat mischien ook nog intresant is hij is voorbereid op VISTA.

En ik heb al geprobeerd te downloaden van verschillende bronnen maar ik blijf de foutmelding houden.

• The Flow
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2024

The Flow

I am the greatest

Dat transformation pakket heb ik veel problemen over gehoord, als je het eenmaal geinstalled heb, kom je er niet meer helemaal vanaf, tenzij je een format doet. Mocht dus de installatie eenmaal fout zijn gelopen, zal je keer op keer dezelfde foutmelding krijgen. Wil je het aan de praat krijgen is mijn advies, install XP opnieuw en probeer het nogmaals.. Maar ik heb t een x gezien en mee gewerkt, maar ik vond t kut. Maar dat is mijn mening..

God is in de war, hij denkt dat hij The Flow is...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem nog nooit geinstalleerd, dat doet hij dus niet, en ik heb het programma er ook nog nooit eerder op gehad.
Pagina: 1