Toon posts:

test e-mail verzenden mislukt

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hey,

ik heb een probleempje met outlook. als ik een email wil verzenden, blijft hij in postvak uit zitten. als ik bij accountinstellingen> accountinstellingen testen. dan is alles voltooid, behalve de test e-mail verzenden. er staat dat ik de geavanceerde instellingen moet kijken en de poort- en SSL-gegevens moet controleren, maar die staan allemaal standaard (op een computer waar ik dezelfde email ontvang (hetzelfde account) staan de instellingen ook hetzelfde, en die werkt wel)

ik heb een spamfighter, en McAfee..

heeft iemdand een idee hoe ik dit kan oplossen?

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Welke provider?

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Kurios
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
tja..

maak eens een extra account aan met dezelfde instellingen. Kijk of het dan wel werkt.

Voorzover ik het kan inschatten kan outlook geen connectie maken met je smtp server. controleer dus alles grondig: servernaam, SSL, port nummers, logins etcetc. meestal is het toch een 'eigen' fout. servernaam verkeerd gespeld, verkeerde portnummer etc

[ Voor 32% gewijzigd door Kurios op 11-08-2007 23:37 ]

Verwijderd

Wat is de grootte van je pst file en welk formaat heeft je pst file? Als dat "Outlook 97-2002 Personal Folders" is dan is de maximale grootte 1,9Gb en krijg je deze verschijnselen. In dat geval opschonen of converteren naar nieuwe formaat.