Ik weet dat er hier al een hoop topics zijn en ik heb er dan ook al een heleboel doorgelezen en dit bracht me ook een hoop informatie bij. doch heb ik nog een vraagje ...
Na watresearch ben ik uitgekomen tot enkele modellen waar ik nog steeds uit twijfel ..
Ik wil het toestel gebruiken voor digitaal TV, Xbox360.
Kan iemand me zijn/haar mening geven in welk toestel de beste keuze zou zijn ...
Sony KDL-32D3000
Panasonic TX-32LX70
Philips 32PFL7565D
Ik eerst aan Samsung maar na onderzoek vind ik dat samsung toch niet kan tippen aan deze grote merken. (correct me if i'm wrong)
Hopelijk kan iemand van jullie me nog ff op weg helpen hier bij keuze in deze 3 modellen want ik heb de laatste tijd al in zodanig veel winkels gestaan en zodanig veel tv's gezien dat ik er geen wijs meer uitgeraak
.
Alvast bedankt voor de reactie.
Thieutje
Na watresearch ben ik uitgekomen tot enkele modellen waar ik nog steeds uit twijfel ..
Ik wil het toestel gebruiken voor digitaal TV, Xbox360.
Kan iemand me zijn/haar mening geven in welk toestel de beste keuze zou zijn ...
Sony KDL-32D3000
Panasonic TX-32LX70
Philips 32PFL7565D
Ik eerst aan Samsung maar na onderzoek vind ik dat samsung toch niet kan tippen aan deze grote merken. (correct me if i'm wrong)
Hopelijk kan iemand van jullie me nog ff op weg helpen hier bij keuze in deze 3 modellen want ik heb de laatste tijd al in zodanig veel winkels gestaan en zodanig veel tv's gezien dat ik er geen wijs meer uitgeraak
Alvast bedankt voor de reactie.
Thieutje
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2007 21:56 ]