Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Topicstarter
Hiya,

Ik ben sinds een half jaar definitief overgeschakeld op Linux (Ubuntu Feisty). Maar soit, wat belangrijk is, is dat ik dus Linux draai.

Hoe dan ook, men wilt een beetje dat Linux een kopie is van Windows, want men wilt er hetzelfde mee doen.

Ik doe nu AL mijn taken op Linux, email, msn, devven (Zend), en al de andere zaken. Alleen mis ik het syncen met mijn PPC. Ik heb een Qtek S200, en ik kom er echt niet uit. Ik heb de Synce tutorial geprobeerd, verschillende tuto's op Ubuntuforums.org, Google uitgevraagd, maar het lukt me gewoonweg niet.

Dus, aangezien ik eigenlijk m'n Qtek beu ben (mis het toetsenbord, en hij is me wat groot), ben ik op zoek gegaan naar een nieuwe SmartPhone/PPC, die PERFECT sync met Evolution. Dus: agenda, taken, contacten, email eventueel (dat zit er meestal in).

Palm blijkt perfect te werken, dat zit standaard ingebouwd in Feisty (gtk-pilot), maar ik vind de palm apparaten zo te groot.

Dus ik ging verder zoeken, en ik kwam uit bij Blackberry (de Pearl :9~ ), als zijnde de topper in PIM.

Nu is mijn vraag, aangezien 'Blackberry+linux niets bruikbaars opleverd, is het mogenlijk om een Blackberry te syncen, met de standaard stuff, uit de repo, niet dat ik moet zitten kl*ten met dingen uit de svn, en dergelijke?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8