Netwerk bewaker

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

• Wouter7
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08-2022

Wouter7

Enjoy every day.

Topicstarter
Hallo

Ik ben bezig met een programma aan het maken voor het netwerk te controleren als er nieuwe pcs bijkomen, servers uitvallen enz. Gewoon op een pc instaleren en deze pc laten draaien.

Nu zou ik graag weten welke programma's jullie daarvoor gebruiken zodat ik meer opties kan toevoegen zodat jullie (ITers) alweer een taak minder hebben of het niet zelf moeten maken.

MVG
Wouter

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Je zou natuurlijk ook zelf wat ideeén kunnen opzoeken in plaats van letterlijk de inhoud van je gesloten topic c/p'en..

Lees Equator in "controle pc" nou nog eens, met in het achterhoofd de reden waarom?
Als je zo goed meent te zijn dat je bestaande monitoring software kan uitbreiden, dan heb je vast al het één en ander liggen.

De vraag is eerder of wij daar wat aan hebben, in plaats van dat wij jou gaan 'helpen' aan tools omdat je ze (afgaande op je startpost) zelf niet hebt gevonden.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-03 01:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Lees je eens in....

Hier is een begin:

http://en.wikipedia.org/wiki/Category:Network_management

En wordt dan eens concreter wat je wilt.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

misschien heb je daar wat aan: http://www.jffnms.org/

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-03 14:25

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Tja, ik zie niet veel nut in dit topic.. Zoals ik al zei: Wat jij wilt maken is in ruime mate beschikbaar, zowel gratis als betaald.
En wat je kan bijdragen aan bestaande oplossingen kan je zelf ook wel bedenken lijkt mij..

Dit topic is gesloten.