Wat is de beste computermuis?

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views sinds 30-01-2008

• JefSnare
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-11-2020
TOPIC GESLOTEN

UW MEDEMENS VOND HET GEEN INTERRESSANT TOPIC }:O

[ Voor 94% gewijzigd door JefSnare op 11-08-2007 20:20 ]

Twitter Flickr

• Four
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Four

I void warranty

ivm search:

nieuws: Zeventien muizen blootgesteld aan nieuwe laboratoriumtest

Never hurts to help ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Four op 11-08-2007 20:00 ]

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

Verwijderd

Ik denk niet dat dit topic lang te leven heeft omdat het wel erg subjectief is welke muis de beste is. Het is leuk dat jij met je goedkope muis veel plezier hebt. Maar ik denk niet dat het zin heeft om op te gaan sommen welke muis iedereen goed vind.

• JefSnare
Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:59:
Ik denk niet dat dit topic lang te leven heeft omdat het wel erg subjectief is welke muis de beste is. Het is leuk dat jij met je goedkope muis veel plezier hebt. Maar ik denk niet dat het zin heeft om op te gaan sommen welke muis iedereen goed vind.
Naja, ik weet niet. Het kan superhandig zijn voor mensen die een goede muis zoeken, en er niet veel vanaf weten...

Twitter Flickr

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:39
Volgens mij wordt dit een opsom topci waar de mods niet blij van worden :+

Anyway. wat jij mooi, handig, lekker of wat je ook vind het is jouw mening. Denk dat je eerder een pol moet gaan opzetten om zoiets op te zetten :+

Mijn mening :)

Ik heb 2 muizen
Thuis Logitech G5 laser muis medium speed.
Werk Logitech MX 510

Ik heb voorheen de MX510 thuis gehad. als gaming mouse. Grote muis pas lekker in m'n handen. Omdat ik op mijn werk last kreeg van mijn handen en ik gedetacheerd was heb ik mijn eigen muis altijd meegenomen naar het werk.
Omdat de MX 510 bnu op mijn werk gebruikt werd heb ik de G5 gekocht. Snelle muis mijn Hits werden ook iets beter :+ bijkomstig voordeel zeg maar.

Beide zijn USB.
Ik kies zelf altijd voor Logitech en Microsoft muizen. de meeste andere muizen zijn erug licht en zijn na veelvuldig gebruik vaak defect.

TS wat wil je berijken??

[ Voor 8% gewijzigd door To_Tall op 11-08-2007 20:07 ]

A Soldiers manual and a pair of boots.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ts, heb je uberhaupt wle eens een Logitech of Microsoft (of ander merk) muis in handen gehad? Lijkt me heel sterk dat je 'Sunnyline' de beste muis vindt ;)

Maarja, over smaak valt natuurlijk niet te twisten.. ik ben iig erg tevreden met mn Logitech MX1000 :Y) Maar die was ook wat duurder dan jouw Sunnyline... Nadeel van goedkope muizen vind ik dat ze goedkoop aanvoelen of een lage resolutie/refreshrate hebben (gewoon RF ipv. fast-RF). Pijltje beweegt dan wat schokkerig. Al heb je misschien geen idee waar ik het over heb als je nog nooit een andere muis gehad hebt.
Probeer dit tooltje maar eens: http://tscherwitschke.de/download/mouserate.zip en kijk hoeveel Hz je muis haalt. Mijn MX1000 haalt zo'n 120Hz en goedkopere muizen vaak veel lager, waardoor ze minder precies zijn.

[ Voor 44% gewijzigd door Palomar op 11-08-2007 20:07 ]

• JefSnare
Palomar schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:04:
Ts, heb je uberhaupt wle eens een Logitech of Microsoft (of ander merk) muis in handen gehad? Lijkt me heel sterk dat je 'Sunnyline' de beste muis vindt ;)

Maarja, over smaak valt natuurlijk niet te twisten.. ik ben iig erg tevreden met mn Logitech MX1000 :Y) Maar die was ook wat duurder dan jouw Sunnyline...
Ik zeg niet dat ik Sunnyline de beste vind...
Momenteel heb ik die muis, ik had een Logitech MX 1000. die heeft me pa gestolen :(

[ Voor 8% gewijzigd door JefSnare op 11-08-2007 20:07 ]

Twitter Flickr

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Tja, lekker opsomtopic:
Bij mijn notebook heb ik een Logitech V450 Laser Cordless. Lekker compact lasermuisje, valt prima mee te gamen.
Bij mijn desktop liggen: Razer Copperhead Tempest Blue voor het gamen, een Logitech MX1000 voor het surfen, en een oude Logitech Trackman Optical voor als ik last krijg van mijn pols.

Wat je wilt bereiken met dit topic vraag ik me, net als meerdere mensen alhier, wel af.
Jij vind dat speelgoedmuisje fijn, een ander zweert bij een trackball, ik gebruik 2 verschillende muizen voor gamen en surfen, en degene na mij gebruikt nog een muis met een "balletje" en zonder scrollwiel...Oftewel, smaken verschillen...

• JefSnare
Brede P schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 20:07:

Wat je wilt bereiken met dit topic vraag ik me, net als meerdere mensen alhier, wel af.
Jij vind dat speelgoedmuisje fijn, een ander zweert bij een trackball, ik gebruik 2 verschillende muizen voor gamen en surfen, en degene na mij gebruikt nog een muis met een "balletje" en zonder scrollwiel...Oftewel, smaken verschillen...
Ik wil helemaal niks bereiken, ik vraag me gewoon af wat lekkere muizen en goede muizen zijn...

Twitter Flickr

• 1shot1kill
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:18
Ik gebruik al jaren de Logitech MX series, nooit wat mis mee, altijd top kwaliteit muizen en ze werken goed in het gewone alledaagse gebruik en met gamen.

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:58
Vind persoonlijk een trackball lekker. Baal dan ook dat ik er onlangs achter kwam dat Microsoft niet meer hun Trackball Explorer in productie heeft. Degene die ik nu hem is inmiddels denk 6 a 7 jaar oud en op het logo na zitte er geen plekken van oudheid op. Ding blijft perfect werken.

Had een extra muis nodig en Logitech vind ik een mja soms wel soms niet merk.
Zag toevallig bij Bol.com een Razer Diamondback muis 1600dpi (volgens de verpakking) nu weet ik niet of al die dpi werkt zonder de software van de cd maar hij werkt best goed al mis ik wel de trackball eigenlijk...

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:31

Thandor

SilverStreak

Topic gesloten? Nu wel :w.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.