Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

my active topics / posthistorie in menubalk

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Een van de functies op het forum die ik het meest gebruik is het overzicht van topics waarin ik heb gereageerd. Dit doe ik dan door op mn username te klikken in het forumoverzicht. Het lijkt me alleen veel handiger om deze link in het menu bovenin te zetten zodat het overal beschikbaar is. Het staat er wel bij in het submenu onder 'search', maar dat is niet echt handig (duurt te lang ;)).

Bij de meeste andere fora op internet heb je dit wel. Is het geen idee om dit ook in GoT te doen?

Verder staat er nu in het submenu 'post historie'. Dat is geen goed Nederlands. Het is of 'posthistorie' of in het Engels 'post history' ;)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Je bent bekend met de bookmarksfuncti van je browser? ;)

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:07

Onbekend

...

Bedoel je niet de functionaliteit die het tweede knopje bovenin (MYREACT) heeft ?

Speel ook Balls Connect en Repeat

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Ik heb in mijn voorkeuren aangegeven dat ik de laatste 5 bookmarks en 10 topics van de posthistory in mn myReact wil zien. Dan hoef ik alleen naar myReact te gaan (niet eens in het submenu dus), of eigenlijk nog korter: met de acceskey m (ook ingesteld in de voorkeuren, m is de default).

Dit is korter en sneller. Wanneer je boven de 10 topics in je post history zit klik je gewoon op de tekst 'Post History' in myReact en je zit op dezelfde plek die jij nu bedoelt :)

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:15
mithras schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:00:
Ik heb in mijn voorkeuren aangegeven dat ik de laatste 5 bookmarks en 10 topics van de posthistory in mn myReact wil zien. Dan hoef ik alleen naar myReact te gaan (niet eens in het submenu dus), of eigenlijk nog korter: met de acceskey m (ook ingesteld in de voorkeuren, m is de default).

Dit is korter en sneller. Wanneer je boven de 10 topics in je post history zit klik je gewoon op de tekst 'Post History' in myReact en je zit op dezelfde plek die jij nu bedoelt :)
hoe werkt zo'n acceskey eigenlijk? Ik kan drukken wat ik wil, Alt+M, CTRL=M, gewoon M, t werkt niet :?

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:07

Onbekend

...

maarud schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:02:
[...]

hoe werkt zo'n acceskey eigenlijk? Ik kan drukken wat ik wil, Alt+M, CTRL=M, gewoon M, t werkt niet :?
ALT + SHIFT + M

Speel ook Balls Connect en Repeat

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
That is, als je Firefox gebruikt. In alle andere browsers is het gewoon Alt + letter.

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
maarud schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:02:
[...]

In Firefox 1.x is het Alt + [key]. Dit is ook zo in alle andere browsers. In Firefox 2.x is het echter veranderd (default) naar Alt + Shift + [key].

Dit komt door de configuratie parameter "ui.key.chromeAccess" en "ui.key.contentAccess" die respectievelijk de waarde 4 en 5 heeft. 4 staat voor Alt, 5 voor Shift + Alt. De chromeAccess is de accesskey voor Firefox zelf (dat je "Bestand" in het menu kan benaderen met B bijvoorbeeld).
Je kan het omdraaien door ui.key.contentAccess de waarde 4 te geven en ui.key.chromeAccess de waarde 5. Zo is je contentAccess (die je veel vaker gebruikt afaik) te pakken met Alt, de chromeAccess met Alt+Shift :)

Meer info: http://kb.mozillazine.org/Ui.key.chromeAccess en http://kb.mozillazine.org/Ui.key.contentAccess
;)

[ Voor 12% gewijzigd door mithras op 11-08-2007 19:14 ]

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-11 17:47

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

In firefox ook, maar dan moet je ff de configfile induiken om te voorkomen dat firefox die dingen zelf afvangt. Staat wel in de startpost van [Firefox] Wat vinden we ervan? Deel XI
En wat Mithras zegt :P

Verder is de menubalk op het moment zo te zien aardig vol, dus nog een item er bij wordt wat lastig? :P

[ Voor 3% gewijzigd door Orion84 op 11-08-2007 19:13 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:15
aaaaaah, dat was het dus, thanx :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

In de huidige layout geen issue meer

Intentionally left blank