Afstandsbediening gebruiken bij laptop voor muziek

Pagina: 1
Acties:

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 17:24
Ik heb volgende week een verjaardag, die jongen belde me net en vroeg of ik de muziek wilde doen. Dus laptop op versterker en gewoon liedjes selecteren.

Geen fancy DJ stuff, gewoon een liedje selecteren en dan nog 1 en dan nog 1 zeg maar, niks in elkaar draaien ;) Heb aardig wat liedjes, en weet vaak wel wat mensen leuk vinden. Daarom kwam die bij mij uit.

Nu heb ik nog een oude Leadtek WinFast 2000 kaartje liggen met afstandsbediening en IR ontvanger natuurlijk. Is het op de een of ander manier mogelijk dat ik Winamp of andere Windows media center kan bedienen met die afstandsbediening? Heb anders ook nog een MCE afstandbediening liggen, kan alleen die ontvanger niet mee nemen want die zit helemaal weg gewerkt. Maar als die werkt op die Leadtek IR ontvanger is het ook prima natuurlijk.

Heeft niet heel moeilijk te zijn gewoon, harder/zachter en volgende e.d.
De playlists selecteer ik dan wel met de hand.

Ff proberen is nu geen optie, open dit topic ook om te kijken of iemand "dit wiel" al heeft uitgevonden.

Edit:

Bedenk me trouwens net wel dat die IR ontvanger van die leadtek echt in de kaart moet, geen USB ofzo. Dus dan zou het via de usb poort van de laptop moeten.

[ Voor 7% gewijzigd door Operations op 11-08-2007 17:00 ]

PC1: ASUS B850-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- DELL 4025QW | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5