Ik heb dit spel ontvangen van een website om er een review over te tikken. Alleen krijg ik het spel niet normaal aan de praat. Het installeren gaat allemaal goed. De eerste keer dat ik het spel wou starten miste hij een .dll (psapi.dll), dus dat gewnload en in windows/system gezet. Het spel starte op! Mooi dacht ik. Voor filmpjes speelde allemaal af, tot op het moment waar je de missie moet selecteren. Dan begint hij met laden en krijg ik een ctd. Enigste foutmelding die ik krijg is een schermpje met 'Send report'.
Nou heb ik de laatste DX versie en de laatste nvidia driover gedownload alleen maakte dat niks uit. Ik heb al met de EA Custumor Support gebelt alleen weten die nog minder dan dat ik zelf al wist.
Hoe serieus moet je een support nemen die dit soort dingen stuurt:
Specs staan in mijn signature.
Nou heb ik de laatste DX versie en de laatste nvidia driover gedownload alleen maakte dat niks uit. Ik heb al met de EA Custumor Support gebelt alleen weten die nog minder dan dat ik zelf al wist.
Hoe serieus moet je een support nemen die dit soort dingen stuurt:
Ik weet niet hoor, maar ik heb nog nooit van Winamp Meda Player 10 of Demon Tools gehoort :xkunt dus of de brandprogramma's deinstalleren voordat u het spel installeert of in het programma zelf proberen het virtueel station uit te zetten.
Ook andere brandprogramma's zoals Demon Tools, Winamp Media Player 10, Roxio en vergelijkende software zullen moeten worden uitgezet op een dergelijke manier. U zult in het brandprogramma moeten kijken naar een optie om het virtueel station uit te zetten.
Specs staan in mijn signature.