[PC] Chicken Little - Ace In Action (CTD)

Pagina: 1
Acties:

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10
Ik heb dit spel ontvangen van een website om er een review over te tikken. Alleen krijg ik het spel niet normaal aan de praat. Het installeren gaat allemaal goed. De eerste keer dat ik het spel wou starten miste hij een .dll (psapi.dll), dus dat gewnload en in windows/system gezet. Het spel starte op! Mooi dacht ik. Voor filmpjes speelde allemaal af, tot op het moment waar je de missie moet selecteren. Dan begint hij met laden en krijg ik een ctd. Enigste foutmelding die ik krijg is een schermpje met 'Send report'.

Nou heb ik de laatste DX versie en de laatste nvidia driover gedownload alleen maakte dat niks uit. Ik heb al met de EA Custumor Support gebelt alleen weten die nog minder dan dat ik zelf al wist.

Hoe serieus moet je een support nemen die dit soort dingen stuurt:
kunt dus of de brandprogramma's deinstalleren voordat u het spel installeert of in het programma zelf proberen het virtueel station uit te zetten.

Ook andere brandprogramma's zoals Demon Tools, Winamp Media Player 10, Roxio en vergelijkende software zullen moeten worden uitgezet op een dergelijke manier. U zult in het brandprogramma moeten kijken naar een optie om het virtueel station uit te zetten.
Ik weet niet hoor, maar ik heb nog nooit van Winamp Meda Player 10 of Demon Tools gehoort :x

Specs staan in mijn signature.

Verwijderd

Als ze vragen dat soort programma's te deinstalleren zal er wel een 'beveiliging' mee geinstalleerd worden die de zaak in de soep laat lopen. Het beste wat je imo kunt doen is dan ook gewoon je review schrijven en keihard uithalen naar bedrijven die software leveren met dermate kreupelmakende en verneukeratieve beveiligingssoftware. Die bagger is 10 x erger dan het probleem dat ze proberen te bestrijden.

• MoietyMe
Er valt alleen weinig review te schrijven zonder het spel ook te kunnen spelen ;)

Ik heb wel mijn virtuele disks even uitgezet. Heb ook een fixed exe gebruikt om het te starten, maar dat hielp ook niks. Ik zal dit iig in mijn review opnemen, toch onzin dat je er zoveel moeite voor moet doen.

Verwijderd

Dat is dan ook precies waar je je review dan maar over moet laten gaan. Dat de bagger die er bij zit zo erg is dat je het spel niet hebt kunnen proberen. Helaas. Score 0.0 :w

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2007 14:54 ]

• MoietyMe
Gehehe, alleen zou ik het toch wel even willen testen, denk niet dat mijn redacteur het zo leuk vind als ik een review van 10 regels afgeef ;)

Ik ga ze nog wel een keer bellen dan

[ Voor 12% gewijzigd door MoietyMe op 11-08-2007 14:54 ]

Verwijderd

EA support is dan toch je beste kans. En als ze het daar zelf niet weten lijkt het me een een wel erg beta product. Ik neem aan dat je het wel al op een andere PC hebt geprobeerd? Ander OS, andere videokaart, enz.

• MoietyMe
Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 14:54:
EA support is dan toch je beste kans. En als ze het daar zelf niet weten lijkt het me een een wel erg beta product. Ik neem aan dat je het wel al op een andere PC hebt geprobeerd? Ander OS, andere videokaart, enz.
Enigste wat ik nog heb staan is een pc met onboard graphics.

Ik zal hem er wel even op installeren alleen om te kijken of hij daar wel verder draait (win xp x86).

[ Voor 12% gewijzigd door MoietyMe op 11-08-2007 14:56 ]

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 14:52:
Dat is dan ook precies waar je je review dan maar over moet laten gaan. Dat de bagger die er bij zit zo erg is dat je het spel niet hebt kunnen proberen. Helaas. Score 0.0 :w
Inderdaad, van die schijt waarvoor je je halve PC moet installeren.

Misschien kun je de mensen aanraden de game ergens anders te halen dan in de winkel; vaak werkt het dan gek genoeg wél :X

Ook kun je het natuurlijk hebben over de support die wil dat je dingen als Demon Tools en Winamp Media Player 10 deïnstalleerd :P
Good Fella schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 14:55:
[...]

Enigste wat ik nog heb staan is een pc met onboard graphics.

Ik zal hem er wel even op installeren alleen om te kijken of hij daar wel verder draait (win xp x86).
In dat geval zou ik echt niet meer proberen dit nog te reviewen :X :X

[ Voor 22% gewijzigd door TheZeroorez op 11-08-2007 14:57 ]

Verwijderd

Sowieso raar .. die film is al een paar jaar oud en dan nu ineens een spel nog. Hebben ze systeemvereisten opgegeven? Misschien dat je PC niet voldoet, of dat er idd qua drivers iets misgaat.

Heb je het ook proberen te installeren op een schone installatie van je PC?

• MoietyMe
TheZeroorez schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 14:56:
[...]

Inderdaad, van die schijt waarvoor je je halve PC moet installeren.

Misschien kun je de mensen aanraden de game ergens anders te halen dan in de winkel; vaak werkt het dan gek genoeg wél :X

Ook kun je het natuurlijk hebben over de support die wil dat je dingen als Demon Tools en Winamp Media Player 10 deïnstalleerd :P
[...]

In dat geval zou ik echt niet meer proberen dit nog te reviewen :X :X
Tja ik geef het op hoor, mijn andere pc is niet krachtig genoeg. Minimum specs voor het spel:

Windows XP
Pentium IV or Athlon XP (1,4GHz >)
256MB Ram
128 MB DirectX 9 kaart.
2.5GB ruimte

Dus dat zit wel goed.

Ik zal eens een leuke review hier over doen >:)
Verwijderd schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 14:57:
Sowieso raar .. die film is al een paar jaar oud en dan nu ineens een spel nog. Hebben ze systeemvereisten opgegeven? Misschien dat je PC niet voldoet, of dat er idd qua drivers iets misgaat.

Heb je het ook proberen te installeren op een schone installatie van je PC?
Dat gaat weer wat te ver hé :P Ik stuur het spel wel terug, laat iemand anders het dan maar doen.

[ Voor 26% gewijzigd door MoietyMe op 11-08-2007 15:06 ]

Pagina: 1