[Enemy Territory] vastlopers met nieuwe videokaart*

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Hallo mede-tweakers.

Een member van mijn clan van het spel Enemy Territory heeft pas een nieuwe videokaart, namelijk de ati 2900 XT, en nu loopt bij hem constant Enemy Territory vast (de originele: NIET quake wars voor de duidelijkheid). Wat al geprobeerd is: 4 maal nieuwe drivers geinstalleerd, spel versie 2.55 en 2.6 opnieuw geinstalleerd. Hij zegt dat hij bij het spel wel kan spectaten maar zodra hij begint te spelen loopt het vast. Andere spellen werken wel. zijn besturingssysteem in windows xp.
Is dit een bekend probleem. Mischien iets met directX? Ik hoop dat iemand hem kan helpen.

Groetjes

Ps4/switch gamer

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Gooi eens een kale config in het spel? Misschien dat het een instelling in het spel is die het doet crashen.
Naar mijn weten is WolfET niet zo'n goed maatje van ATi; ook met gamma zijn er veel problemen icm ATi kaarten bij dit spel.

• NinTeNdO_FrEaK
Hij had hem helemaal opnieuw geinstalleerd. Dus ik neem aan dat de config dan gewoon op standaard staat.. Hiervoor heeft hij nooit problemen gehad..dus het is echt videokaart gerelateerd denk ik.
Dankje wel voor je antwoord...ik zal hem eens vragen om het met wat andere instellingen te proberen.

[ Voor 20% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 11-08-2007 14:36 ]

Ps4/switch gamer

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
NinTeNdO_FrEaK schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 14:35:
Hij had hem helemaal opnieuw geinstalleerd. Dus ik neem aan dat de config dan gewoon op standaard staat..
Probeer het nu maar. Je maakt de kat z'n poes niet wijs dat iemand die WolfET, en zeker in clanverband, speelt een nieuwe config gebruikt :P
Hiervoor heeft hij nooit problemen gehad..dus het is echt videokaart gerelateerd denk ik.
Videokaart icm game inderdaad.
Trouwens, wat voor videokaart had hij hiervoor, en heeft hij toevallig Drivercleaner gebruikt of Windows opnieuw geïnstalleerd?

• NinTeNdO_FrEaK
Bedankt voor de snelle antwoorden. Windos heeft hij niet opnieuw installed. De rest kan ik pas vragen als ik hem op msn spreek. IIG alsvast bedankt :)

Ps4/switch gamer

• NinTeNdO_FrEaK
Hij heeft nu toch windows opnieuw geinstalled..maar dat heeft niks geholpen. Ook heeft hij de standaard config al geprobeerd. Geen drivercleaner ofzow gebruikt, zijn vorige VC was een GeForce 6600.

Ps4/switch gamer

• NinTeNdO_FrEaK
Nog een kleine toevoeging. zoalng hij in spectator mode blijft geen problemen. Maar zodra hij een team joined loopt het spel vrijwel onmiddelijk vast.

Ps4/switch gamer

Verwijderd

lagere settings spelen , klinkt heel stom .........maar als ik alles op high zet met alle toeters en bellen aan loopt ie ook constant vast .Speel zelf met een 8800 GTS .

• NinTeNdO_FrEaK
Heeft hij ook al geprobeerd...helpt niks. Echt een raar probleem....helaas woont hij niet dichtbij mij dus ik kan niet zelf even komen kijken ernaar :|

Ps4/switch gamer

Pagina: 1