Toon posts:

1 emailadres, 2 compters > outlook

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hey,

ik werk op twee computers, en ik zou op elke computer mijn mail willen ontvangen via outlook. zou dat kunnen, en levert dat problemen op?? als ik outlook opstart, download outlook de mails van de server, dus dan heb ik de mails maar op één computer staan.. heeft iemand tips?

gr.jo-ep

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:09
Mail niet van server halen als je het ophaalt, maar het gewoon op de server laten staan..?

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
ok, maar hoe doe ik dat?

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

In je opties van Outlook, Google dus.

Anders kan je IMAP gebruiken.

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

• samo
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:57

samo

yo/wassup

Je zou kunnen kijken of jouw emailprovider IMAP ondersteunt. Daarmee worden niet alleen de berichten op de server achtergelaten, maar ook de acties (denk aan gelezen, beantwoord, verstuurd enz). Dan zal je het account opnieuw moeten instellen.
Anders kan je in de accounteigenschappen, in het tabblad geavanceerd instellen 'kopie van de berichten op de server achterlaten voor X dagen' ofzo... :)

Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana

Verwijderd

email account aanpassen tabblad geavanceerd en vinkje plaatsen bij bezorging Kopie op server achterlaten

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 04-01 10:58
IMAP is een hele verademing ;)

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

Verwijderd

Hahn schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 14:09:
Mail niet van server halen als je het ophaalt, maar het gewoon op de server laten staan..?
Met het gevolg dat je box op een gegeven moment vol zit >:)

Verwijderd

Laat je computer die je het minst gebruikt de berichten op de server achterlaten, anders kan je denken aan imap of gewoon lezen via webmail...

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
IMAP is echt geweldig.
Ben een half jaartje terug ofzo vergestapt, en wil niet anders meer.
Even snel op webmail inloggen, en kunnen zien of je die ene belangrijke reply al had gestuurd.
Ik wil op dit moment echt niet anders meer...

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Imap is hier speciaal voor bedoeld. Als je een mailtje verwijderd of de status veranderd op één computer (of via webmail) zul je zien dat dat ook veranderd op de andere computers. Met POP (incl. 'leave on server' optie) wordt dit niet gesynced.

Dus idd, imap :Y

🌞🍃

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-03 08:49

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zie de genoemde tips. Dit heeft weinig met Netwerken te maken, meer voor Windows Clients
Echter zou je met een beetje inspanning al een heel eind komen om Outlook zo te draaien als je wilt.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.