Toon posts:

(Suse 10.2) Login en Splash theme aanpassen.

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb na een moeilijke keuze toch gekozen voor suse linux 10.2 met de kde desktop in plaats van de gnome desktop die ik eerder had, en deze is al een stuk beter aan te passen aan mijn wensen.

Echter heb ik toch nog een paar vragen...ik kan wel thema's kiezen maar niet toevoegen.
Nu heb ik wel een folder gevonden waar ik de kleuren en thema's in kan zetten zodat ik die kan gebruiken voor de desktop, maar ik kan ze nog steeds niet voor de login selecteren.

waar moet ik de bestanden plaatsen zodat ik ze zowel voor de login manager als ook de desktop kan zien ?

ook ben ik opzoek naar de splashscreen en het loginscherm van suse 9.3 kan iemand mij hieraan helpen ?

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2007 17:22 ]

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Leuk dat je Linux gaat draaien maar de vraag die je stelt kan je met een beetje zoekwerk wel vinden hoor :)

Om te beginnen heb je Google, verder heb je ook nog sites als KDE-look waar voldoende op staat.

Mocht je er hierna nog niet uit komen, maak een nieuw topic en vermeld in je startpost ook waar je op gezocht hebt, welke zoektermen je gebruikt heb en wat er precies fout gaat :)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Dit topic is gesloten.