Kan ik vanzelf een backup maken van een dos station zodat die files die daar op staan 1 keer in de 24 uur worden gebackupt naar het netwerk? de programatuur die er nu op draait moet er dan nog wel op blijfen draaien!
Als het gewoon een copy mag zijn kan je gewoon het AT commando gebruiken, is dat wat je wil ?
Donec eris felix, multos numerabis amicos
Goh, kan AT ook al bestanden van een pc met DOS kopieren? Tjee... die schedulers die ze tegenwoordig maken...
Oeps foutjeOp zaterdag 10 februari 2001 23:34 schreef Onno het volgende:
Goh, kan AT ook al bestanden van een pc met DOS kopieren? Tjee... die schedulers die ze tegenwoordig maken...
Wie werkt er dan ook nog met DOS
Donec eris felix, multos numerabis amicos
Tja sorry maar met een beetje scripting moet je er toch wel komen lijkt me.
Zo moeilijk moet het niet zijn ..
@echo off
cd \
copy . \\netwerkserver\share
dat wassut geloof ik wel zo ongeveer, en dat batch filetje laat je de gebruiker iedere keer als ie klaar is met werken voordat ie naar huis gaat draaien ofzo .. klaaaaaar
Alleen als er iets van een database op draaid dan heb je een probleem want voor een goeie backup zal ie toch echt plat moeten gaan ( offline backup ).
Oplossing 2 :
Er zijn backup oplossingen met clients ook voor dos, als ik het niet mis heb is backup exec dat .. moet je alleen wel ff die client draaien op je dos station maar dat mag geen probleem zijn neem ik aan , meestal zijn die clients dan ook nog zo handig om wel een goeie backup van een database te maken
Sucses
Zo moeilijk moet het niet zijn ..
@echo off
cd \
copy . \\netwerkserver\share
dat wassut geloof ik wel zo ongeveer, en dat batch filetje laat je de gebruiker iedere keer als ie klaar is met werken voordat ie naar huis gaat draaien ofzo .. klaaaaaar
Alleen als er iets van een database op draaid dan heb je een probleem want voor een goeie backup zal ie toch echt plat moeten gaan ( offline backup ).
Oplossing 2 :
Er zijn backup oplossingen met clients ook voor dos, als ik het niet mis heb is backup exec dat .. moet je alleen wel ff die client draaien op je dos station maar dat mag geen probleem zijn neem ik aan , meestal zijn die clients dan ook nog zo handig om wel een goeie backup van een database te maken
Sucses
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
Pagina: 1