Toon posts:

Extra Connectors? Voor Fan's

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik had al eerder een topic geplaatst met de vraag: Hoe geef ik 2 Extra Fan's stroom....
Nou zie ik een heleboel mensen zeggen dat het op de Moederbord kan. Maar ik heb gister mijn Handleiding gedownload en ik snap er niks van 8)7

http://www.djs-thon.nl/Q3180_p5n-e-sli-insert.pdf

Zien jullie waar ik die 2 Extra Fan's in kan stoppen? Ik wil dit graag weten dan weet ik of ik gelijk een Verloop kabeltje moet bestellen. Want mijn onderdelen zitten nog in de bestellijst bij 4Launch.nl

Alvast bedankt! :D

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:29
CHA_FAN1 (links van de nForce 650i SLI chip) en CHA_FAN2 (rechtsonder bij de PRI_IDE).
CHA = chassis = behuizing.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Waarom een nieuw topic? Je had toch in Extra Vens verder kunnen gaan? Verder, eigen inzet? Connectors voor CPU en Chassis Fan gevonden? Zoeken op de site van de webwinkel? Dit is geen beginnersweb...

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:52

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Extra Vens

Crossposting is op GoT niet gewenst (en sowieso schiet je er niets mee op)

Verder mag je ook zelf een beetje nadenken, als je ook maar minimaal kijkt naar aansluitingen die beschikbaar zijn en stilstaat bij wat de text er te melden heeft zou je een stuk verder zijn...

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.