Ik zit met een probleem
Korte uitleg: Gisteravond, toen ik terug kwam van m'n vakantie, heb ik eventjes mijn overclock instellingen in de bios goed gezet. Dit betekent dat ik even mijn SPD op 2.0 heb gezet (zodat m'n RAM 1:1 loopt met de FSB, 333mhz). En ik heb de PCI-E freq. even op 100 gezet zoals dat hoort.
Dit ging allemaal prima, heb geen problemen gehad en heb toen ook nog even een uurtje met Orthos gestresst.
Echter, nu ik vanmorgen de PC aanzet, krijg ik geen beeld meer, en draait de fan van mijn videokaart op 100%. De overige apparaten gaan gewoon aan, alle fans draaien e.d. maar ik krijg geen beeld!
Wat ik al heb geprobeerd:
Andere DVI poort
Andere 6 pins stekker
Geheugen repen omgewisseld, en 1 voor 1 gedraaid
Wat ik heb gevonden op got.tweakers.net is dat één iemand +- hetzelfde probleem had, en dit heeft kunnen oplossen met een CMOS clear. Nu ben ik echter niet thuis, maar dit zal het eerste zijn wat ik zal doen als ik thuis kom.
Weet iemand wellicht wat het zou kunnen zijn, en of ik iets over het hoofd zie?
Voor specs, zie mijn signature. Ik heb voor de rest geen enkele PCI apparaten o.i.d. aangesloten, en mijn voeding is een Antec Smartpower 400W.
EDIT: Ik draai normaal gesproken Windows XP, en mijn bios versie is F10
EDIT 2:
Gigabyte P965-DS3 (Rev 3.3)
C2D E6420 @ 2.67Ghz
ECS 8800GTS 320MB
Kingston 2GB PC2-5300 (Dual Channel)
Antec SLK3800B
Antec SmartPower 400W
Samsung T166 160GB
LG 204WT
Korte uitleg: Gisteravond, toen ik terug kwam van m'n vakantie, heb ik eventjes mijn overclock instellingen in de bios goed gezet. Dit betekent dat ik even mijn SPD op 2.0 heb gezet (zodat m'n RAM 1:1 loopt met de FSB, 333mhz). En ik heb de PCI-E freq. even op 100 gezet zoals dat hoort.
Dit ging allemaal prima, heb geen problemen gehad en heb toen ook nog even een uurtje met Orthos gestresst.
Echter, nu ik vanmorgen de PC aanzet, krijg ik geen beeld meer, en draait de fan van mijn videokaart op 100%. De overige apparaten gaan gewoon aan, alle fans draaien e.d. maar ik krijg geen beeld!
Wat ik al heb geprobeerd:
Andere DVI poort
Andere 6 pins stekker
Geheugen repen omgewisseld, en 1 voor 1 gedraaid
Wat ik heb gevonden op got.tweakers.net is dat één iemand +- hetzelfde probleem had, en dit heeft kunnen oplossen met een CMOS clear. Nu ben ik echter niet thuis, maar dit zal het eerste zijn wat ik zal doen als ik thuis kom.
Weet iemand wellicht wat het zou kunnen zijn, en of ik iets over het hoofd zie?
Voor specs, zie mijn signature. Ik heb voor de rest geen enkele PCI apparaten o.i.d. aangesloten, en mijn voeding is een Antec Smartpower 400W.
EDIT: Ik draai normaal gesproken Windows XP, en mijn bios versie is F10
EDIT 2:
Gigabyte P965-DS3 (Rev 3.3)
C2D E6420 @ 2.67Ghz
ECS 8800GTS 320MB
Kingston 2GB PC2-5300 (Dual Channel)
Antec SLK3800B
Antec SmartPower 400W
Samsung T166 160GB
LG 204WT
[ Voor 9% gewijzigd door hexagram op 11-08-2007 13:31 ]