Toon posts:

USB Headset

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Tot voor kort had ik een headset met microfoon, die je d.m.v. 3,5 mm stekkertjes in je PC kon pluggen. Ik had dit zooitje zo aangesloten dat ik zowel de geluiden in mijn headset kon horen, als op mijn stereo installatie via de AUX ingang.

Helaas begaf mijn oude headset het, en heb ik een nieuwe USB headset gekocht, maar nu kan ik niet meer via mijn stereo installatie naar muziek luisteren of het geluid van films afspelen. Ik heb al bij de geluidsinstellingen gekeken, en daar is mijn USB headset geselecteerd als standaard apparaat, en niet mijn geluidskaart.

Is het misschien mogelijk dat ik zowel mijn geluidskaart gebruik (voor de geluiden op de stereo) en mijn USB headset?

Alvast bedankt :)

Michael Henke

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:02

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Dat is een kwestie van de programma's die daarbij horen goed instellen.

Dus het programma waarvan het geluid over je headset moet gaan instellen dat het de headset gebruikt als audio apparaat en dan je gewone geluidskaart, met daaraan je stereoinstallatie als standaard apparaat selecteren in windows.

Of eventueel andersom, afhankelijk van het aantal in te stellen programma's, of als bepaalde programma's niet de mogelijkheid hebben om in te stellen welk audio apparaat gebruikt moet worden.

Of dat kan en hoe dat dan moet is vast wel te vinden in de documentatie van de verschillende apparaten.

[ Voor 9% gewijzigd door Orion84 op 11-08-2007 11:32 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ik gebruik zelf een USB headset, voor bij Counterstrike (en daarbij Teamspeak).

M'n mates hoor ik via de headset, en het geluid van CS door de boxen.

Dat kan je gewoon bij 'geluid' instellen ;)

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8