Hoi ik ben op zoek naar een camouflage statief ik ben al over het net aan het struinen geweest en heb de Nikon Compact Camo tripod al gevonden maar die is in nederland nergens te koop of te bestellen. Weet iemand nog een merk of winkel die zoiets heeft? Het gaat er wel om dat de tripod zelf camou kleurig is dus niet de camouflage pouches van fotokonijnenberg.nl bijv.
Verwijderd
Anders breng je een goed statief toch naar een kunst schilder toe?, of je koopt camouflage folie ?
We zitten niet voor niets hier op tweakers.
Ik bedoel waarom zou je niet een goed statief zelf tweaken naar wat je wilt.
We zitten niet voor niets hier op tweakers.
Ik bedoel waarom zou je niet een goed statief zelf tweaken naar wat je wilt.
Verwijderd
Even snel wat opgezocht, zonder het gewenste resultaat... maar is het zo belangrijk om een statief in camouflagekleuren te hebben? Het oppervlak van zo'n statief is maar klein dus ik vraag mij af of diertjes nu zoveel meer schrikken van zwarte poten dan van camouflagekleuren. Bij een forse telelens kan ik het effect me meer voorstellen (al lijkt mij de 'showfactor' ook meespelen).
Al die nomaden ook tegenwoordig
Al die nomaden ook tegenwoordig
Bij een modelbouw winkel of beter gesorteerde speelgoedzaak (schaars tegenwoordig) hebben ze potjes verf in allerlei mogelijke camouflage kleuren. Kwastjes erbij en lekker schilderen.
Als je een beetje rond googelt in de vliegtuig modelbouw vind je wel wat voorbeelden.
Maar of het ook blijft zitten op de uitschuifpootjes weet ik niet.
Als je een beetje rond googelt in de vliegtuig modelbouw vind je wel wat voorbeelden.
Maar of het ook blijft zitten op de uitschuifpootjes weet ik niet.
[ Voor 11% gewijzigd door bouwfraude op 11-08-2007 11:23 ]
Ik heb een naamgenootje blijkbaar met hoofdletters.
Idd kan je het beste een fijn statief kopen die je bevalt en die zelf wat tweaken naar je wensen.
Statieven van manfrotto zijn erg positief bevallen bij de meesten, ik zou kijken of je zo een statief kan aanpassen aan je gewenste kleuren.
Idd kan je het beste een fijn statief kopen die je bevalt en die zelf wat tweaken naar je wensen.
Statieven van manfrotto zijn erg positief bevallen bij de meesten, ik zou kijken of je zo een statief kan aanpassen aan je gewenste kleuren.
Heb je al eens gezocht op Jacht cq schietsport artikelen o.i.d., lijkt me dat daar wel meer van dat spul te vinden is.
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Het idee van camouflage is dat je door licht en donkere kleuren de vorm van je object veel moeilijker te zien maakt. Dat gaat het beste als je licht en donkere kleuren goed bij je omgeving passen.
Omdat er in amerika nogal andere flora staat dan hier zijn lang niet alle amerikaanse camo produkten hier goed bruikbaar. Zelf doen lijkt me dus helemaal geen slecht idee.
Omdat er in amerika nogal andere flora staat dan hier zijn lang niet alle amerikaanse camo produkten hier goed bruikbaar. Zelf doen lijkt me dus helemaal geen slecht idee.
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Je kan ook een stuk gecamoufleerd (tent) zeil of camouflage net halen bij de dump en dat over je statief draperen.
Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2
http://www.jencproductions.com/shop/index.php?cPath=22_67

Heb tijd geleden bij de Lucht Mobile Brigade Gesoliciteerd. LMB forum heeft me toendertijd voor camo wear naar deze site verwezen
Heb daar zelf mes, horloge en een Borst Lamp met rode licht filter gekocht
Echter door afkeuring op een knie helaas nooit gebruikt in leger.

Heb tijd geleden bij de Lucht Mobile Brigade Gesoliciteerd. LMB forum heeft me toendertijd voor camo wear naar deze site verwezen
Heb daar zelf mes, horloge en een Borst Lamp met rode licht filter gekocht
[ Voor 3% gewijzigd door To_Tall op 11-08-2007 22:04 ]
A Soldiers manual and a pair of boots.
Heeft Manfrotto geen NAT versie's meer?
Heb zelf een Manfrotto 055NAT met 141RCNAT, en die is mooi "leger" groen...
In de meeste gevallen zul je hem moeten bestellen, en ze waren "vroeger" ook redelijk wat duurder.
Je kreeg er dan wel als "extra" de spikes en die shouderhanger...
ff voor je @ www.manfrotto.com gekeken en zie alleen de 055NAT3.
Volgens mij hadden ze ooit ook een 190NAT, iig waren er 2 modellen als NAT.
En als kop is er alleen nog de 222NAT,... Het lijkt er op dat ze de NAT serie dumpen....
ff plaatje via Google gezocht, hier ligt dus een oude 055NAT zoals de mijne in stukjes....
Heb zelf een Manfrotto 055NAT met 141RCNAT, en die is mooi "leger" groen...
In de meeste gevallen zul je hem moeten bestellen, en ze waren "vroeger" ook redelijk wat duurder.
Je kreeg er dan wel als "extra" de spikes en die shouderhanger...
ff voor je @ www.manfrotto.com gekeken en zie alleen de 055NAT3.
Volgens mij hadden ze ooit ook een 190NAT, iig waren er 2 modellen als NAT.
En als kop is er alleen nog de 222NAT,... Het lijkt er op dat ze de NAT serie dumpen....
ff plaatje via Google gezocht, hier ligt dus een oude 055NAT zoals de mijne in stukjes....

[ Voor 0% gewijzigd door Hexley op 12-08-2007 02:46 . Reden: url fix ]
Und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal,
und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal.
Wenn ich Du wär, lieber Gott,
und wenn Du ich wärst, lieber Gott,
glaubst Du, ich wäre auch so streng mit Dir?
De reden dat ik een statief wil dat in camo uitgevoerd is is gewoon simpel omdat de beste camouflage begint met een goeie basis. Dwz een bijv alu kleurig statief over spuiten/schilderen word altijd een zooitje met je schuivende delen, tape idem.
Hexley dat statief in jouw post komt erg dicht in de buurt van wat ik zoek ik ga eens zoeken of er nog ergens een te bestellen is bedankt. En verder iedereen ook bedankt voor de tips natuurlijk en mocht iemand nog een mooi statief weten hoor ik dat natuurlijk graag.
Hexley dat statief in jouw post komt erg dicht in de buurt van wat ik zoek ik ga eens zoeken of er nog ergens een te bestellen is bedankt. En verder iedereen ook bedankt voor de tips natuurlijk en mocht iemand nog een mooi statief weten hoor ik dat natuurlijk graag.
Pagina: 1