Orange wanadoo newsserver

Pagina: 1
Acties:

• Frogy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-01 15:37
Ik heb een orange/wanadoo cable basic abbo.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat wanadoo/orange de limieten van de nesserverheeft gehaalt alleen ik haal nog maar 40 Kb/s met newsleecher.
Kan iemand hier meer over vertellen wanneer ik de volle 500 kan halen met de newsserver van wanadoo/orange ?

• kamphuis
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Casema heeft voor haar eigen klanten de snelheid van de newsserver aangepast, helaas kunnen de orange(kabel) klanten hier geen gebruik van maken.

[ Voor 14% gewijzigd door kamphuis op 12-08-2007 03:56 ]

• Frogy
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-01 15:37
Ik meen ook gelezen/ gehoord te hebben dat dit ook met @home en upc samen de newsservers ging voegen blijft dan nog steeds de beberking er op zitten? miss reden om over te stappen naar andere provider incl bellen.

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-05-2024
Je kan een hogere snelheid halen door meerdere emailadressen te gebruiken.
Je kan met Orange 4 of 5 emailadressen aanmaken. Door al deze adressen te gebruiken is het mogelijk om meer dan de standaard 3 connecties op te zetten (12 of 15), waardoor je snelheid aanzienlijk omhoog zal gaan. Nog steeds niet de snelheden van de payservers, maar beter dan niets.

Copy.com

• not-known
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-11 22:52

not-known

[BI] Crewmember

De snelheid blijft sowieso zwaar ruk, om het maar zo te zeggen. Daarnaast is de retentie hoogstens een week, heb je dus praktisch gezien ook niks aan.

Officiëel bikkel'n in #bikkels
Campzone Veld C FieldAdmin
De Veld C site!

• Punica-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
kamphuis schreef op zondag 12 augustus 2007 @ 03:53:
Casema heeft voor haar eigen klanten de snelheid van de newsserver aangepast, helaas kunnen de orange(kabel) klanten hier geen gebruik van maken.
Das niet vreemd.. aangezien het 2 verschillende bedrijven zijn, ook al gaat het over hetzelfde kabel netwerk.
Pagina: 1