Alternatief voor Outlook - synchroniseren adresboek

Pagina: 1
Acties:

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik heb sinds kort een PDA. Hier wil ik al mijn contacten inzetten, maar liever niet handmatig met de stylus. Da's nogal wat werk. Bovendien heb ik geen zin om al mijn contacten uit mijn Nokia 6230 toestel over te zetten. Dat moet makkelijker zijn.

Outlook wil ik hiervoor niet hoeven aanschaffen. Nu is mijn vraag; wie kent er een goedkoop/open source programma en heeft hier ervaring mee, waarmee ik gemakkelijk contacten kan invoeren in mijn pda, dus iets van synchroniseren?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De meeste PDAs komen met eigen (beperkte) software. Je zegt niet om welke PDA het gaat, dus dat is moeilijk in te schatten.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Oké, het gaat om de HTC 3300 (artemis), alias MDA Compact III van T-Mobile...

• MadDog11
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Bij de meeste pda's wordt automatisch Outlook meegeleverd en voor het uitlezen van je Nokia, kun je Nokia PC suite downloaden, en dan kun je alles heel simpel importen en exporteren van de een naar de ander. Suc7

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:00
Je krijgt outlook bij je T-Mobile toestel, daarmee kan je je Nokia spullen naar toe sychroniseren en lees je het weer met PDA. Zo heb ik het ook gedaan :).