Hallo allemaal :-)
Ik heb weer eventjes hulp nodig
Ik heb een leuk Core 2 duo systeempje bij elkaar gehaalt die nu in de bestel lijst staan bij 4Launch.nl
En in mijn Behuizing (AeroEngine 2) heb ik 2 Extra Gaten aan de zijkant voor 2x 12cm fan Dus ik dacht laat me maar gelijk 2x 12cm fan's bestellen dan heb ik dat al.....MOOI
Dit is de bedoeling van die gaten:
Onderste is voor Southbridge (PCI gedeelte)
Bovenste is voor Northbridge (CPU gedeelte)
In de Aero Engine 2 Behuizing is er een 14cm fan aan de voorkant die IN blaast
en een 12 cm ven aan de achterkant die UIT blaast.
In welke richting zal ik de 2 Extra fan's aan de zijkant laten blazen??? (dat is vraag1)
Hoe geef ik die 2 fan's stroom? Via de Moederbord? (als dat kan) of via de PSU?? (dat is vraag2)
Extra note:
Ik heb een Blue ORB II cpu koeler erin zitten. En er zit helemaal boven aan een ASUS 550W PSU. Die een Fan heeft dat naar de moederbord wijst...(of hij nou in of uit blaast weet ik ook niet)
Weet iemand raad? Alvast heel erg bedankt!
Ik heb weer eventjes hulp nodig
Ik heb een leuk Core 2 duo systeempje bij elkaar gehaalt die nu in de bestel lijst staan bij 4Launch.nl
En in mijn Behuizing (AeroEngine 2) heb ik 2 Extra Gaten aan de zijkant voor 2x 12cm fan Dus ik dacht laat me maar gelijk 2x 12cm fan's bestellen dan heb ik dat al.....MOOI
Dit is de bedoeling van die gaten:
Onderste is voor Southbridge (PCI gedeelte)
Bovenste is voor Northbridge (CPU gedeelte)
In de Aero Engine 2 Behuizing is er een 14cm fan aan de voorkant die IN blaast
en een 12 cm ven aan de achterkant die UIT blaast.
In welke richting zal ik de 2 Extra fan's aan de zijkant laten blazen??? (dat is vraag1)
Hoe geef ik die 2 fan's stroom? Via de Moederbord? (als dat kan) of via de PSU?? (dat is vraag2)
Extra note:
Ik heb een Blue ORB II cpu koeler erin zitten. En er zit helemaal boven aan een ASUS 550W PSU. Die een Fan heeft dat naar de moederbord wijst...(of hij nou in of uit blaast weet ik ook niet)
Weet iemand raad? Alvast heel erg bedankt!