Toon posts:

User verwijdering?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik hoop dat dit de juiste plek is voor een dergelijke request.

Ik wil graag dat deze account verwijderd wordt uit de Tweakers.net GoT databases. De reden hiervoor is dat ik graag onder een andere identiteit (nickname, o.a.) wil deelnemen aan deze fora.

Het is begrijpelijk dat dit onnodig veel extra werk is voor jullie, maar ik dacht dat een request als dit een betere oplossing is dan het aanmaken van een 2e account, wat niet toegestaan is volgens de algemene GoT regels.

MvG,

"Teelepel"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je alleen een andere nick wilt, waarom vraag je dan niet gewoon een nickchange aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En zo'n nickchange doe je via een topic in Schop een Modje

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Los van het nickchange verhaal doet GoT niet aan het verwijderen van users. Het beste wat je kunt doen is al je persoonlijke info wissen, alle sessies behalve degene die je nu gebruikt uitloggen, en je e-mailadres veranderen in gathering@tweakers.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 16:02

JHS

Splitting the thaum.

Als je graag onder een andere identiteit wil deelnemen kan je een nickchange aanvragen, zie Nickchange regels, en zelf je mailadres en gegevens veranderen. Het verwijderen van accounts doen we niet, zoals te lezen is in de De Algemene Voorwaarden :) .

edit:
Tweakers.net Moddereter ForumLieve Adjes, overigens.

[ Voor 8% gewijzigd door JHS op 11-08-2007 11:28 ]

DM!