Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Nieuwe site gespot met heeele scherpe prijzen!

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
zag vandaag een poster bij het postkantoor hangen van *snip*, uit nieuwsgierigheid ff gekeken, eggg superlage prijzen maar meteen een tomtom besteld. This is one 2 watch! doe er je voordeel mee ;)

[ Voor 11% gewijzigd door JHS op 10-08-2007 22:42 ]

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:55

DukeBox

loves wheat smoothies

spam ?

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Verwijderd

Wow, dank je nu ga ik er ook meteen 10 bestellen..... ben je vast blij mee want dan kun je in het weekend weer eten :P

Spam !

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Hallo Mark,

Welkom op GOT. Maar om meteen met een 'oe wauw kijk wat ik gevonden heb' website te komen in je eerste post, riekt ernstig naar spam.
Ik hoop dat je volgende posts op GOT meer een leerzame werking hebben op ons of op jou.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• heracles
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-12-2024

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:52

SmartDoDo

Woeptiedoe

mark25, dit soort postings valt onder spam en is daarmee ongewenst. Als zomaar onaangekondigd een site noemt lijkt het net alsof je opzettelijk iets te promoten hebt ;)

Voor sommige mensen die hier reageren: Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics

Er is melding van gemaakt en het wordt vanzelf opgepakt door iemand met de juiste rechten :)

[ Voor 13% gewijzigd door SmartDoDo op 10-08-2007 22:37 ]

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

Zie ^^.

DM!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.