Ik heb uiteraard gezocht op heel GoT, AMD website en diverse andere fora. Toch kom ik nergens een bevredigend antwoord tegen. Ik heb het dualcore optimizer tooltje en de driver van AMD geinstalleerd, maakt geen verschil.
Ik draai Windows XP64bits met 2gb DDR2. Als ik aan het downloaden ben met GrabIt kan ik daarnaast alleen nog heel simpele bewerkingen doen. Spelen van C&C3 hoef ik bijvoorbeeld niet te proberen, scherm freezed.
Zelfs het laden van een site als weeronline.nl lukt gewoon niet. Ik kan nog net aan op GoT rondstruinen, maar gaat onwijs traag.
Het gekke is dat mijn CPU load niet boven de 13% uitkomt door GrabIt alleen. 90% van ram blijft ongebruikt! Zelfs als ik IE ernaast draai (32/64b IE maakt niets uit) blijft de totale load onder de 15%. Toch is ie zo traag als dikke jeweetwel. Dat is toch niet normaal voor een dualcore? Ik wil multitasken!
Iemand een idee?
Ik draai Windows XP64bits met 2gb DDR2. Als ik aan het downloaden ben met GrabIt kan ik daarnaast alleen nog heel simpele bewerkingen doen. Spelen van C&C3 hoef ik bijvoorbeeld niet te proberen, scherm freezed.
Zelfs het laden van een site als weeronline.nl lukt gewoon niet. Ik kan nog net aan op GoT rondstruinen, maar gaat onwijs traag.
Iemand een idee?
[ Voor 1% gewijzigd door Tiberium op 10-08-2007 22:16 . Reden: oeps... ram vergeten te vermelden ]
"Watch this.... when this baby hits 88 Mph.... we're gonna see some serious shit"