[MSN] dubbele contactpersonen?

Pagina: 1
Acties:
  • 482 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• yok
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:05
GoT'ers,

Nadat ik vista even er opnieuw op had gezet en MSN Live messenger geïnstalleerd had, kreeg ik opeens dubbele contactpersonen. Ook mijn groepen heb ik opeens dubbel.

Als ik mijn contactpersonen op online/offline sorteer, krijg ik ook mensen te zien die online zijn en dan is de andere (dezelfde) contactpersoon, soms met een oudere/andere naam, offline.

Ik heb niks geïmporteerd en ook niks gedaan. Het is geen @live.nl/hotmail.com e-mail adres, maar een eigen pop3.

Een reïnstall / herstel van MSN werkt niet.

Als ik op 'internet-msn' ga, dus een msn via een site, krijg ik mijn contactpersonen wel goed te zien.

Iemand enig idee? Ikzelf heb dit nog nooit gehad.

Verwijderd

Vreemd, want je contactgegevens worden online opgeslagen, zodat je overal aan kunt melden. Probeer het eens op een andere pc met Windows Live Messenger, en kijk wat er gebeurd.

• thegve
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-05 23:53
Klinkt als een bug in MSN messenger, zou ik even richting MS support sturen dan.

• yok
Op een andere pc waren mijn contacten redelijk door de war, maar niet dubbel.

Is er iets dat ik kan verwijderen van messenger, een cache misschien, die dit onthoudt?

• yok
Format (moest toch gebeuren) en doet het weer goed. Weet nog steeds de oorzaak niet.

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-06 14:58

Spockz

Live and Let Live

Ik heb alleen dat sommige personen in twee groepen voorkomen als ze online zijn maar als degene offline is staat die maar 1 keer in de lijst.

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

• NightCruiser
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Weet iemand al een oplossing? Heb het ook en het is redelijk irritant. Heb msn zelf al gereinstalled(inclusief het handmatig verwijderen van mappen) maar dat hielp niks. Op internet en GoT kan ik verder geen oplossing vinden. Heb het probleem ook maar op 1 pc (en nee format is geen oplossing ;))

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

MSN is geen OS.

> > > CSA dus.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1