Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Darude1234
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-10 21:41
Gister heb ik via de Postbank mijn Samsung SGH-E200 binnen gekregen, hier zit ook een datakabel bij en die wilde ik uiteraard gelijk even uittesten, echter lukt het niet om hier Games werkend op te krijgen. De software die bij de telefoon werd geleverd is Samsung PC Studio 3. Hierin zie ik een map "Images", "Videos", "Music", "Sounds" en "Other Files". Ik ga er dus vanuit dat een java game naar de map "Other Files" gekopieërd zou moeten worden. Dit lukt wel, maar ik kan vervolgens het spel niet starten. MP3's naar de map music kopiëren lukt wel en deze kan ik ook afspelen, maar weet iemand hoe ik die Java Games aan de praat krijg?

Of moet ik hiervoor een MicroSD kaart hebben die in de telefoon past, want die heb ik vanmiddag wel besteld.

[ Voor 8% gewijzigd door Darude1234 op 10-08-2007 22:02 ]

• Roghur
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik heb inderdaad hetzelfde probleem. Ook via postbank besteld, krijg als het goed is deze week mijn micro-sd kaartje binnen. Laat wel weten of het dan lukt.

• trinite_t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-11 21:22
Ikh heb de e200, 2gb kingston kaartje erin.. maar ik kan niets met het kaartje, in de cardreader doet het kaartje het perfect, in de telefoon zegt hij constant dat hij niet geformatteerd is als ik hem aansluit met de usb kabel (kaartje in de telefoon). Als ik hem dan formatteer wil hij hem maar formatteren als een 1GB kaartje.. Doe ik dat, klapt hiij er uit met een error. Kan het kaartje dan alleen weer werkend krijgen in cardreader en formatteren. Maar als ik dat doe wil de telefoon niets meer met het kaartje, niet eens formatteren. Weet iemand hoe dat zit?

The easiest way to solve a problem is just to solve it.

• Darude1234
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-10 21:41
Vandaag eindelijk mijn 2GB SD-kaartje binnen, maar ik krijg er nog steeds geen java toepassingen op. Niet via Samung PC Studio en ook niet via Softick PPP of Samsung XXXX Java Uploader. Als ik ze gewoon op het SD-kaartje zet herkent de telefoon het niet als toepassing.
Het lijkt mij dat dit toch op een of andere manier mogelijk moet zijn?
MP3 kan er gelukkig wel op, maar die bestanden mogen dan weer maar een naam hebben van max. 30 tekens en het moet in allerlei albums geplaatst worden, ik begin mij al af te vragen of het niet beter was een ander toestel te nemen. Op mijn vorige toestel (Siemens MC60) kon ik zonder enige problemen JAVA software zetten.

[ Voor 32% gewijzigd door Darude1234 op 23-09-2007 01:21 ]