Topickiller Ubernerd

Pagina: 1
Acties:
  • 91 views sinds 30-01-2008

• Opteronx4
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Opteronx4

Old Boy U.K.

Topicstarter
Ik wil graag even reageren op een aantal posts waar ik door het slijk werd gehaald
en de topic gesloten werd voordat ik kon reageren. ( De moderator gaf wel aan dat men
wel vriendelijker kon zijn )

Het ging erom waar een tijdelijk bestand stond (niet in de Temp.) van Battlefield wat
er niet meer af ging (verplaatsen zou toch niet noodzakelijk moeten zijn)

Ik heb uitgelegt dat ik idd gehaast was en dat ik het zelf beter had moeten uitzoeken
(ik was met een game bezig en het was 30 graden) maar daarom hoef je niet iemand te gaan beledigen.

Men twijfelde aan mijn kennis dus geef ik uitleg.

Ik heb 4 jaar in een softwarehouse gewerkt (turbo pascal, dtp), begon met de eerste ibm kloon 086 - ms dos, op de kunstacademie werkte ik met Mac's - computeranimatie en ik installeer nu internetplusbellen van win 98 tot Vista en slim tot isdn.

De reden dat ik niet alles van windows wil weten is omdat ik een hekel aan windows heb omdat het omslachtig in elkaar zit.
Je moet alles veranderen als je bv niet op je eigen pc 'welkom' geheten wilt worden en moet inloggen.
Als je wireless zero wilt aanzetten of energiebeheer voor USBhubs uit moet je tig submenu's doorspitten.

Maar wat mij hier opvalt is dat er mensen hier zijn die als ze het beter weten je de grond in stampen,
is dat de volksmentaliteit ofzo ? Veel mensen in nederland nemen zichzelf zeer serieus en hebben bitter weinig zelfspot. Maar dat is weer een ander topic.

Acoustat Audio Note Cyrus Nuforce Kelvin Labs

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Het zal best dat je een volgens jou indrukwekkende staat van dienst hebt in software en hardware pakketten X en Y, als je een hekel aan windows hebt en er niks van wil weten moet je er niet mee werken ofzo, maar niet anderen laten opdraaien door hen moeite te laten doen voor jouw onwil.
Een topic openen om andere van repliek te dienen is hoe dan ook niet de bedoeling, zeker niet met een topictitel als deze, en ze zijn er zoals je zelf ook kunt lezen al op aangesproken door elevator.

[ Voor 25% gewijzigd door blaataaps op 08-11-2007 19:46 ]

Dit topic is gesloten.