Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[JS] Merkwaardig probleem maakt mijn server onbereikbaar

Pagina: 1
Acties:

• gijoy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11 14:07
Ik heb een merkwaardig probleem op mijn sites en ik kom er echt niet uit. Ik heb een aantal sites, onder andere www.tlpoker.be. Nu werkt de site prima en alles voor bijna iedereen, maar een klein percentage heeft een probleem. Namelijk zodra je de site volledig in laat laden wordt de site onbereikbaar. Wanneer dit gebeurd kan ik op geen enkele van mijn sites komen, zoals liquidpoker.net. Dit probleem treed dan op in I.E. en FF. Ik heb het idee dat het met de provider of met de router te maken moet hebben van iemand, aangezien het probleem bij meerdere computers in een netwerk optreedt.

Nu heb ik dat probleem ook bij mijn vriendin thuis en ben erachter gekomen dat het uitschakelen van javascript effect heeft. Zodra dit uit staat werkt de site volledig zonder problemen, maar zodra ik het enable doet die het niet meer. Overigens als ik het dan weer disable moet ik een uur of iets wachten voor de site weer bereikbaar wordt.

Ik heb echt werkelijk geen idee waar ik naar zou moeten zoeken en de support van het bedrijf waar ik de server huur heeft ook geen effect.

[ Voor 5% gewijzigd door gijoy op 10-08-2007 21:19 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar hoort mijn topic?
JS hoort in WEB.

PRG >> WEB *kick*

Daarnaast: wat heb je zelf al geprobeerd? Heb je al eens gedebugged? Bepaalde stukken weggelaten om uit te sluiten waar het aan ligt?
gijoy schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:18:
Overigens als ik het dan weer disable moet ik een uur of iets wachten voor de site weer bereikbaar wordt.
:? Weet je zeker dat je niets met caching doet ofzo?

[ Voor 33% gewijzigd door RobIII op 10-08-2007 21:22 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:11
Not Found
The requested URL was not found on this server.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Je 404 pagina triggert een 404, en dus creëer je een oneindige loop van requests. Daarmee krijg je een standaard geconffiged servertje wel op zijn knietjes ja.

• gijoy
frickY schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 21:29:
[...]

Je 404 pagina triggert een 404, en dus creëer je een oneindige loop van requests. Daarmee krijg je een standaard geconffiged servertje wel op zijn knietjes ja.
De server zelf gaat niet down, alleen de user kan hem dan niet meer accessen. Zou de server de user blocken vanwege teveel requests ofzo vanuit de javascript?

Ik zal morgen eens bezig gaan met het strippen van de code, eigenlijk niet bij stil gestaan om te doen. Het ligt wel voor de hand, maar omdat ik het zo'n typisch probleem vind dat bij zo weinig mensen voorkomt dat ik dat nog niet heb gedaan.

Bedankt voor topic move en mijn excuses voor verkeerde plek.

Verwijderd

gijoy schreef op zaterdag 11 augustus 2007 @ 02:54:
[...]

De server zelf gaat niet down, alleen de user kan hem dan niet meer accessen. Zou de server de user blocken vanwege teveel requests ofzo vanuit de javascript?

Ik zal morgen eens bezig gaan met het strippen van de code, eigenlijk niet bij stil gestaan om te doen. Het ligt wel voor de hand, maar omdat ik het zo'n typisch probleem vind dat bij zo weinig mensen voorkomt dat ik dat nog niet heb gedaan.

Bedankt voor topic move en mijn excuses voor verkeerde plek.
Als je je javascript wilt debuggen (steppen door de code) kan je dat doen met visual studio (werkt niet zo heel lekker voor javascript vind ik) of anders (shameless plug!) firebug!

Kan je precies zien waar je javascript hangt. Ik neem aan dat er wel iets geladen wordt, maar dat daar inderdaad een eindeloze lus in zit ergens

• gijoy
Ben de hele dag bezig geweest om het probleem te vinden bij mijn vriendin thuis en ben erachter gekomen! De minicalculator aan de rechterkant laadt vrij veel plaatjes in (13x4 kaarten) want hij preload ook de images die nog niet zichtbaar zijn. Sommige routers zien dit als een Syn Flood en blocken tijdelijk access voor de user.
Pagina: 1