Ik heb een merkwaardig probleem op mijn sites en ik kom er echt niet uit. Ik heb een aantal sites, onder andere www.tlpoker.be. Nu werkt de site prima en alles voor bijna iedereen, maar een klein percentage heeft een probleem. Namelijk zodra je de site volledig in laat laden wordt de site onbereikbaar. Wanneer dit gebeurd kan ik op geen enkele van mijn sites komen, zoals liquidpoker.net. Dit probleem treed dan op in I.E. en FF. Ik heb het idee dat het met de provider of met de router te maken moet hebben van iemand, aangezien het probleem bij meerdere computers in een netwerk optreedt.
Nu heb ik dat probleem ook bij mijn vriendin thuis en ben erachter gekomen dat het uitschakelen van javascript effect heeft. Zodra dit uit staat werkt de site volledig zonder problemen, maar zodra ik het enable doet die het niet meer. Overigens als ik het dan weer disable moet ik een uur of iets wachten voor de site weer bereikbaar wordt.
Ik heb echt werkelijk geen idee waar ik naar zou moeten zoeken en de support van het bedrijf waar ik de server huur heeft ook geen effect.
Nu heb ik dat probleem ook bij mijn vriendin thuis en ben erachter gekomen dat het uitschakelen van javascript effect heeft. Zodra dit uit staat werkt de site volledig zonder problemen, maar zodra ik het enable doet die het niet meer. Overigens als ik het dan weer disable moet ik een uur of iets wachten voor de site weer bereikbaar wordt.
Ik heb echt werkelijk geen idee waar ik naar zou moeten zoeken en de support van het bedrijf waar ik de server huur heeft ook geen effect.
[ Voor 5% gewijzigd door gijoy op 10-08-2007 21:19 ]