Grotere HDD & Memory in 64 bits?

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• fotomartin
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 24-07-2024
Ik vraag me af of ik in Vista 64 bits het dubbele geheugen nodig heb en een dubbel zo grootte hdd?

• siem123
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-03 14:06
Waarom zou dat zijn? Dat vista meer geheugen gebruikt dan xp is allom bekend..een grotere hdd is niet nodig. Persoonlijk zou ik minimaal 1 gb en minimaal 40 gb hdd nemen voor de OS.

Dit is overigens met enige inspanning ook wel zelf te verzinnen/zoeken

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:08
Nee :)

Verwijderd

Als je dubbel zoveel gaat downloaden en opstarten wel :P

Beetje zelf onderzoek doen wat 64bit inhoud kan ook geen kwaad.

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-03 19:29
lol dat is humor, vraag het maar niet aan een verkoper in een winkel dan weet ik het antwoord wel...

Maar nee dus, wel een 64bit processor maar dat is zo ongeveer de standaard momenteel.

Verwijderd

32-bit werkt nog steeds beter in verband met applicaties en drivers.

Als je weet wat je aan het doen bent en de juiste software in handen kan krijgen kan je het proberen, anders zou ik er nog niet aan beginnen.

64-bit is niet (of nauwelijks) meer eisend aan de PC, dus antwoord op je vraag is: NEE.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Dat 64 = 32 + 32 wil niet zeggen dat álles dan twee keer zoveel moet zijn ;)

Ik stel voor dat je toch eerst zelf even wat gaat nalezen over wat de verschillen zijn tussen een 32bits en een 64bits versie, met de search hier moet je toch al snel een aantal nuttige topics kunnen vinden hierover.

Het is op GoT de bedoeling dat je zelf al wat vooronderzoek doet voor je een topic begint; zie de Windows Clients - Policy en de Aanmeldingsvoorwaarden.

Met een éénregelige topicstart van deze aard lijkt dat er niet echt op, vandaar dat ik je topic ook ga sluiten.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.