Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

internetbankieren via mobiel

Pagina: 1
Acties:
  • 394 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Als newbie op het mobiele netwerk van Vodafone vraag ik of af of het veilig is om via de mobiel (N73) te internetbankieren?
Wie kan hierover iets zeggen of heeft tips?

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Tip: ik zou eens gaan zoeken, of iig wat meer informatie tonen in je topicstart over wat je al gedaan hebt en wat je daarmee uitgevogeld hebt. Tevens kan ik je even aanraden om Het algemeen beleid eens door te lezen, een topicstart van 2 zinnen is namelijk niet echt iets wat wij op GoT graag zien. ;)

Signature

• Peatsmoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Ik had er inderdaad nog heel wat zinnen bij kunnen schrijven over wat ik al niet allemaal gedaan had, voordat ik deze topic plaatste. Ik hou er echter van om kort en zakelijk te formuleren...
Zoals je zelf wellicht hebt gezien vind je weinig over dit onderwerp.

Maar goed, ik zal de vraag verduidelijken:
-Hoe zit het met een beveiligde verbinding via het vodafone-netwerk, is dat net zo (on)veilig als mijn huidige @Home?
-Zijn er zaken waarop je moet letten (cahe wissen, cookies verwijderen) om misbruik bij verlies te voorkomen?

• flapstaart
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11 00:41
Beveiliging binnen Vodafone ligt best goed, voor sommigen werkt de firewall zelfs te goed ;)