Toon posts:

[BF2] Vrij hoge ping en stotterig online.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb bij BF2 een erg hoge ping online (150+), of iniedergeval, ik stotter heel erg.
In de single game mode kan ik echter alles op de hoogste setting met 6xAA en 16xAF spelen zonder echt onder de 50FPS te kopen.
Maar online, stotter ik, reageert mijn char niet bepaald snel op wat ik inklik en ziet het er niet uit.
Het is niet zo dat ik lagspikes heb en dat het secondes duurt tot die is reageert, maar in een FPS wil je alles vloeiend.

Heb het op meerder servers geprobeerd, 16 personen servers die ranked zijn en unranked 64 servers. Overal vergelijkbaar.
(=2552 kbps)/(=402 kbps)

Ik weet niet of dit genoeg is om een online shooter goed te kunnen spelen online, maar dat weten jullie vast wel.
World of Warcraft heb ik zonder problemen kunnen spelen, en aan mijn computer ligt het niet lijkt me:
X24400+
XT1900XTX + Crossfire kaart (heb het ook op een single kaart geprobeerd)
2048MB DDR
Win XP Pro
etc.

Aangezien single game mode goed werkt, zou ik bij god niet weten wat het kan zijn behalve de internet verbinding.
Mocht die gewoon te langzaam zijn, dan ga ik natuurlijk kijken voor een oplossing, maar mocht die genoeg zijn dan weet ik niet goed waar te beginnen.

Ik heb de windows firewall uitstaan, en de McAffee firewall, en het hele programma ook uitgezet.
Er is dus op het moment geen firewall actief.
Mocht ik iets vergeten zijn, meld het me.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2007 20:09 ]

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-11 13:44

Spockz

Live and Let Live

En je hebt toevallig niet ergens een downloadprogramma draaien? Of op jouw computer of in jullie netwerk?

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Verwijderd

Topicstarter
Nee, zelf met alle computers uit in het netwerk behalve die van mij stottert die nog graag.

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-11 13:44

Spockz

Live and Let Live

Heb je toevallig een WiFi netwerk? Probeer anders eens te kijken of er iets draait dat je netwerk volspamt. Ethereal kan je daar wel voor gebruiken.

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8