got a problem.. me fancontroler hier laat me fans niet draaien, ben sinds een uurtje of 2 trotse eigenaar van een zalman ZM-MFC2.
alles gecontroleert e.d. maar op 1 of andere manier laat me fancontroller dus me fans uitstaan. nu lijkt het erop dat me fan kanalen ge-disabled zijn, en de manier waarop je ze kan disablen werkt niet om ze te enable...
HELP!!!! wie helpt me? Blije smiley ik laat me pc echt niet draaien zonder fan.
btw, me cpu fan draait wel, welke ook op de controller zier, echter krijg ik geen info over die fan te zien..
controller kapot? of wat kan ik verwachten?
edit:
dus even nog gekeken: de rest to default zou je met de mode knop moeten kunnen instellen, echter als ik dit doen blijft mijn scherm branden, de handleiding zegt dat dit 1 sec zou gebeuren..
google enzo helpt me ook niet zo zeer met dit probleem...
iemand een idee?
alles gecontroleert e.d. maar op 1 of andere manier laat me fancontroller dus me fans uitstaan. nu lijkt het erop dat me fan kanalen ge-disabled zijn, en de manier waarop je ze kan disablen werkt niet om ze te enable...
HELP!!!! wie helpt me? Blije smiley ik laat me pc echt niet draaien zonder fan.
btw, me cpu fan draait wel, welke ook op de controller zier, echter krijg ik geen info over die fan te zien..
controller kapot? of wat kan ik verwachten?
edit:
dus even nog gekeken: de rest to default zou je met de mode knop moeten kunnen instellen, echter als ik dit doen blijft mijn scherm branden, de handleiding zegt dat dit 1 sec zou gebeuren..
google enzo helpt me ook niet zo zeer met dit probleem...
iemand een idee?
I can see clearly now the rain has gone. I can see all obstacles in my way.