[Keyboard] Geen 3 keys tegelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.739 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-09 14:43
Mijn broertje had laatst een nieuw toetstenbord gekocht (Logitech Media Elite geloof ik) en toen kwam hij er tijdens het spelen van CoD2 achter dat hij Q+shift+A of D niet tegelijk kon indrukken.. Dit is dus een bepaalde toetsencombinatie die hij (blijkbaar nodig heeft).

Het rare was ook dat op het oude toestenbord (een oud logitech multimediading) die combinatie wel gewoon werkte..
Toen herinnerde ik me een soort van "test"; dan moet je "The quick brown fox jumps over the lazy dog" typen met je linker en rechter shift ingedrukt..

In het geval van mij laptop krijg je dan dit:
HE QUIK BROWN FO JUPS OER HE LA DOG.

Het nieuwe toetsenbord miste zelfs nog meer letters, maar met ons oude toetsenbord kon je gewoon de hele zin typen..

Nu was mijn vraag (eigenlijk meer uit nieuwsgierigheid) hoe het komt dat sommige toetsenborden wel de hele zin kunnen typen en andere niet?

(ik kon dit namelijk zelf niet zo snel vinden op Google)

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, heel apart inderdaad. Bij mijn PowerBook krijg ik: H CK BN FX JMS V H LAZ DG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
TE UIC RWN JUS VER TE LAY DG
Komt dat bekend voor? :P

Volgens mij is dit ook een Elite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moooo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 09:56
THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOG

Sweex, 5 jaar terug gekocht voor 4 euro en heeft zware gamemishandeling weerstaan.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

g15 ;)

(ligt eraan dat toetsen zijn opgedeeld in gebieden...)

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16-09 16:44
Moooo schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:06:

Sweex, 5 jaar terug gekocht voor 4 euro en heeft zware gamemishandeling weerstaan.

:D
hmm ja natuurlijk een van de shift toetsen is stuk :+

THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOG G15 8)

Door bepaalde kodering te kiezen kun je waarschijnlijk met minder verbindingen af en kombineer je meerdere schakelaars (toetsen) op een gemeenschappelijke verbinding.

[ Voor 19% gewijzigd door EnderQ op 10-08-2007 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moooo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-09 09:56
EnderQ schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:09:
[...]

hmm ja natuurlijk een van shift toetsen is stuk :+
betrapt :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 20:25

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

THE QUIC BROW OX UMPS OER THE Y O - Asus A6ja toetsenbord.
THE QUICK BROWN FO JUMPS OVER THE LAZY DOG - Microsoft Comfort Curve 2000

Dat komt inderdaad doordat het toetsenbord ingedeeld is in verschillende gebieden.

[ Voor 20% gewijzigd door Rhannie op 10-08-2007 18:15 ]

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logitech UltraX

HE QUIC BROWN OX UMP OVER HE Z OG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
Hoe bedoelen jullie dat dan met die gebieden?

Wel leuk om zo al die halve zinnen te zien btw :p

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arjen9551 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 17:57:
Nu was mijn vraag (eigenlijk meer uit nieuwsgierigheid) hoe het komt dat sommige toetsenborden wel de hele zin kunnen typen en andere niet?
om even weer ontopic te gaan.
het is vaak zo dat je bij goedkope toetsenborden niet zo veel toetsen tegelijk kunt gebruiken.(bij moooo wel zo te zien :) ) en volgens mij ligt het ook aan of je ps/2 of usb gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twilight Burn
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-04 22:01
THE QUICK BROWN FO JUMPS OVER THE LAZY DOG !@$%^&*()
Alleen de X en de 3 missen dus (Microsoft Natural 4000)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMurtz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-11-2024
Blijkbaar moeten we hier onze testresultaten plaatsen ;)

THE QUICK BRON FOX JUMPS OVER THE LAZY OG - Logitech LX 710

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z-Dragon
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03:28
HE QUIK BROWN FO JUPS OER HE LA DOG

Had wel beter verwacht van Cherry. Niet dat het een situatie is die ooit voorkomt. :p

^ Wat hij zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arjen9551 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:17:
Hoe bedoelen jullie dat dan met die gebieden?

Wel leuk om zo al die halve zinnen te zien btw :p
een gebied neemt gewoon een deel van de toetsen voor zijn rekening, als je een toets van hetzelfde gebied doet herkent hij dan niet, omdat hij dan 2 signalen door 1 lijntje moet versturen en dat kan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:18:
[...]

om even weer ontopic te gaan.
het is vaak zo dat je bij goedkope toetsenborden niet zo veel toetsen tegelijk kunt gebruiken.(bij moooo wel zo te zien :) ) en volgens mij ligt het ook aan of je ps/2 of usb gebruikt.
USB en ps/2 maakte hier geen verschil volgens mij

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haijo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 21-09-2024
Standaard Dell toetsenbord, niet al te best dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:14

En dit met een Trust merk toetsenbord :') nog ff en ik begin het merk weer te vertrouwen :+

[ Voor 22% gewijzigd door Kaasje123 op 10-08-2007 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij kunnen we beter een nieuw topic beginnnen met "hoe goed is jouw toetsenbord?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
jah daar komt het nu ongeveer wel op neer he ;)

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreeTz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-12-2024

GreeTz

took the red pill

Met zo'n Microsoft natural ergonomic keyboard 4000 doet alleen de x het niet bij intoetsen van beide shifts :s

Alleen:           DE GROETJES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhannie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-09 20:25

Rhannie

[DPC] Team Black Bulls

The following briefly describes a "dome-switch" keyboard (sometimes incorrectly referred to as a membrane keyboard), the most common type in use today:

1. When a key is pressed, it pushes down on a rubber dome sitting beneath the key. A conductive contact on the underside of the dome touches (and hence connects) a pair of conductive lines on the circuit below.
2. This bridges the gap between them and allows current to flow (i.e. the circuit goes from open to closed), changing the signal strength.
3. A scanning signal is emitted by the chip along the pairs of lines to all the keys. When the signal in one pair becomes different, the chip generates a "make code" corresponding to the key connected to that pair of lines.
4. The code generated is sent to the computer either via a keyboard cable (using on-off electrical pulses to represent bits) or over a wireless connection. It may be repeated.
5. A chip inside the computer receives the signal bits and decodes them into the appropriate keypress. The computer then decides what to do on the basis of the key pressed (e.g. display a character on the screen, or perform some action).
6. When the key is released, a break code (different than the make code) is sent to indicate the key is no longer pressed. If the break code is missed (e.g. due to a keyboard switch) it is possible for the keyboard controller to believe the key is pressed down when it is not, which is why pressing then releasing the key again will release the key. (since another break code is sent.)
Volgens mij was het zo dat als 2 toetsen in hetzelfde 'paadje' lagen waar het stroompje doorheen gaat en je ze allebei in drukt, dat je dan geen toets krijgt. Dat komt dan doordat de chip in je moederbord niet kan weten welke toetsen je dan hebt ingedrukt.

Dit weet ik alleen niet zeker, dus dat moet iemand anders maar even bevestingen/verbeteren.

[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
Paddixx schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:25:
[...]

Volgens mij was het zo dat als 2 toetsen in hetzelfde 'paadje' lagen waar het stroompje doorheen gaat en je ze allebei in drukt, dat je dan geen toets krijgt. Dat komt dan doordat de chip in je moederbord niet kan weten welke toetsen je dan hebt ingedrukt.

Dit weet ik alleen niet zeker, dus dat moet iemand anders maar even bevestingen/verbeteren.
Jah dat is ongeveer ook wel hetzelfde principe als dat van die "gebieden" en dat waar EnderQ het over heeft.

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paddixx schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:25:
[...]

ja dat klopt. zoals in je verhaal staat, doordat er een toets wordt ingedrukt wordt het circuit gesloten en de toets heeft een bepaalde weerstand en daardoor weet de chip wat voor toets er ingedrukt wordt. als je er nog een bij drukt krijg je een hele andere weerstand en dat wordt dan niet herkend door de chip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn Acer laptop hier krijg ik 'THKBNFJSTHLAYDG' de spaties doen het niet met de shiften ingedrukt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
Hoe is je engels... deze link wordt het AT toetsenbord uitgelegd

http://www.beyondlogic.org/keyboard/keybrd.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm316
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-11-2024
THE QUICK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOG.

Gelukkig, geen probleem met een Sony Vaio FZ11S :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
orgineel: The quick brown fox jumps over the lazy dog
microsoft internet keyboard: TE UIC RWN JUS VER TE LAY DG
sweex turbo xwing kb-3001: HE QUIC BROWN OX UMP OVER HE Z OG

[ Voor 18% gewijzigd door DECOY88 op 10-08-2007 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:46

Onbekend

...

EnderQ schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:30:
Hoe is je engels... deze link wordt het AT toetsenbord uitgelegd

http://www.beyondlogic.org/keyboard/keybrd.htm
Dat is de programmacode wat er achter zit. Niet hoe de toetsen electrisch zijn verbonden.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matel
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10-01 23:25
Kaasje123 schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:23:

En dit met een Trust merk toetsenbord :') nog ff en ik begin het merk weer te vertrouwen :+
Dat heb ik ook met m'n oude Trust toetsenbord, helaas dat hij een paar andere problemen heeft. Maar goed, met mijn huidige Logitech Internet toetsenbord krijg ik dit:

H UICK BON FOX JUMPS OV H LAZ DOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vaak wordt er met vakken gewerkt (bijvoordeeld, linkerhelft, rechterhelft, numpad) waar als het ware verticale en horizontale lijnen doorheen lopen, een voorbeeld:
De "Q" zou kunnen zijn: eerste kolom, tweede rij
De "W" de tweede kolom, tweede rij, "A" eerste kolom, derde rij, "S" tweede kolom derde rij.
Als dan de "A" en de "S" tegelijk ingedrukt worden ziet men: verbinding tussen rij 3, kolom 1, kolom 2. Als ik "W" en "A" typ: rij 2, kolom 2 en rij 3, kolom 1. Maar als ik "W" "A" en "S" typ zit het allemaal aan elkaar: rij 2, rij 3, kolom 1, kolom 2. Er is dan voor het toetsenbord niet meer te bepalen welke combinatie van drie toetsen uit de verzameling "Q", "W", "A", "S" er getypt is, of misschien wel alle vier tegelijk, niet te bepalen.

PS: mijn iBook G4 zegt THE QUICK BROWN FOX JUMPED OVER THE LAZY DOG (alles dus, misschien dat de shift toetsen apart zijn verbonden, i.p.v. in een vald opgenomen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanzut
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:20

sanzut

It's always christmas time

THE QUIC BROW OX UMPS OER THE Y O
Acer Travelmate 4101 wlmi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:19

Pinobigbird

doesn't share food!

Benq A800
lol :o

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnderQ
Onbekend schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:33:
[...]

Dat is de programmacode wat er achter zit. Niet hoe de toetsen electrisch zijn verbonden.
het ging mij meer om de illustratie van kodering en hoe die tot stand komt.

Leuker is een ouderwets ontleed project een anatomie gids van het toetsenbord, hier zou een belangrijk deel de microcontroller zijn of inmiddels singlechip goedkopere oplossing en de kodering die daarin zit. En dat gekombineerd met hoe de toetsen aan elkaar zijn verbonden. Leuk om dan een goede vs een slechte neer te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ultra x. Ja dat klopt. Zelfde probleem is ook met need for speed, underground, bochten / gas & nitro gaat niet samen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oid
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

Oid

Compaq NC6000 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-08 11:34
HE QUIK BROWN FO JUPS OER HE LA DOG op een Logitech Media Keyboard. Ik voorzie een slotje, maar wel een grappige thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Groever schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:46:
HE QUIK BROWN FO JUPS OER HE LA DOG op een Logitech Media Keyboard. Ik voorzie een slotje, maar wel een grappige thread.
uhm er is een serieuze vraag maar als iedereen hier gaat posten hoe goed of slecht hun toetsenbord wel niet is, tja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:38:
vaak wordt er met vakken gewerkt (bijvoordeeld, linkerhelft, rechterhelft, numpad) waar als het ware verticale en horizontale lijnen doorheen lopen, een voorbeeld:
De "Q" zou kunnen zijn: eerste kolom, tweede rij
De "W" de tweede kolom, tweede rij, "A" eerste kolom, derde rij, "S" tweede kolom derde rij.
Als dan de "A" en de "S" tegelijk ingedrukt worden ziet men: verbinding tussen rij 3, kolom 1, kolom 2. Als ik "W" en "A" typ: rij 2, kolom 2 en rij 3, kolom 1. Maar als ik "W" "A" en "S" typ zit het allemaal aan elkaar: rij 2, rij 3, kolom 1, kolom 2. Er is dan voor het toetsenbord niet meer te bepalen welke combinatie van drie toetsen uit de verzameling "Q", "W", "A", "S" er getypt is, of misschien wel alle vier tegelijk, niet te bepalen.

PS: mijn iBook G4 zegt THE QUICK BROWN FOX JUMPED OVER THE LAZY DOG (alles dus, misschien dat de shift toetsen apart zijn verbonden, i.p.v. in een vald opgenomen.)
in principe zou het wel moeten kunnen, met optelsommen van weerstanden. alleen dat is heel veel puzzelwerk. als je bijv toets 1 indrukt en toets 2, dat dan de weerstand bij elkaar opgeteld wordt en dat wordt herkent door de chip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:03

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Logitech G15 is ook OK :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 13:09

Comgenie

Soms heb je dat

THEQUICKROWFOXJUMPSOVERTHELZYDOG hier :?

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Collector
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-03 13:05
CAPSLOCK > BEN LUI :O ;)

[edit]
HE UICK RWN FK UMPS VER HE LAY G
Toch maar wat echte resultaten, Canyon CN-RF2-UPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:52

Zym0tiC

^_^

Asus U5F notebook:

THEQUIROWFOJUPSOERTHELZYOG

8)7

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:18:
[...]
in principe zou het wel moeten kunnen, met optelsommen van weerstanden. alleen dat is heel veel puzzelwerk. als je bijv toets 1 indrukt en toets 2, dat dan de weerstand bij elkaar opgeteld wordt en dat wordt herkent door de chip.
Die chips letten niet op de weerstand, dat heeft ADCs nodig en is dus duur. Een toetz maakt wel of niet contact tussen lijnen verder niets. Het puzzelwerk is niet het probleem, de kosten, die een chiquere chip met zich meebrengt, wel. De oplossingen die meestal gebruikt worden is simpelweg kleinere velden gebruiken of de velden zodanig over het toetsenbord verdelen dat een combinatie onwaarschijnlijk is. (bijvoordeeld de F1, de "I" en de numpad 8 op 1 veld zetten...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WEBsel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 00:18
TE UIC RWN JUS VER TE LA DG
Logiteck Elite Keyboard (Y-BF38)

Maar ik kan toch niet met meer dan 2 vingers typen dus ik heb er geen last van :X

Asrock Z77Pro4-M, i7 3770K ; Corsair PC3-12800K CMV8GX3M1A1600C11 x2 ; Zotac GeForce GTX1050 Ti 4GB ; Crucial MX500 500GB; Toshiba DT01ACA300 ; HP M375mw ; Synology DS218j + WD60PURZ ; TP-Asus RT-AC68U asuswrt-merlin 386.10 ; Sony Xperia XZ2 P ; Mazda 323

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:37:
[...]

Die chips letten niet op de weerstand, dat heeft ADCs nodig en is dus duur. Een toetz maakt wel of niet contact tussen lijnen verder niets. Het puzzelwerk is niet het probleem, de kosten, die een chiquere chip met zich meebrengt, wel. De oplossingen die meestal gebruikt worden is simpelweg kleinere velden gebruiken of de velden zodanig over het toetsenbord verdelen dat een combinatie onwaarschijnlijk is. (bijvoordeeld de F1, de "I" en de numpad 8 op 1 veld zetten...)
maar hij moet toch weten welke toets in dat vak wordt in gedrukt, dat weet hij toch door de weerstand of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Dell Latitude D820 met zowel intern keyboard als extern keyboard:

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master FX
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-09 12:10

Cherry RS 6000m

Stay safe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:40:
[...]

maar hij moet toch weten welke toets in dat vak wordt in gedrukt, dat weet hij toch door de weerstand of niet?
Nee, zoals ik al uit heb proberen te leggen, door de combinatie van een kolom en een rij wordt bepaald welke toets ingedruk is. De rijen lopen echter niet over het hele toetsenbord, maar bevinden zich in een klein deel, een veld als het ware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:43:
[...]

Nee, zoals ik al uit heb proberen te leggen, door de combinatie van een kolom en een rij wordt bepaald welke toets ingedruk is. De rijen lopen echter niet over het hele toetsenbord, maar bevinden zich in een klein deel, een veld als het ware.
oh op die manier. bedankt voor je uitleg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-09 07:36
Ik denk dat je een echte gamers toetsenbord zoals een Logitech G15 geen probleem zou mogen geven. Voor een Office toetsenbord wordt het nut niet gezien van meerdere key combo's 2 is vaak al meer dan zat met 101 toetsen borden ;)

Behalve voor CTRL+ALT+DEL :+
Ik heb een G15 en ook op deze G15 werkt de zin geheel.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

To_Tall schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:45:
Ik denk dat je een echte gamers toetsenbord zoals een Logitech G15 geen probleem zou mogen geven. Voor een Office toetsenbord wordt het nut niet gezien van meerdere key combo's 2 is vaak al meer dan zat met 101 toetsen borden ;)

Behalve voor CTRL+ALT+DEL :+
Ik heb een G15 en ook op deze G15 werkt de zin geheel.
en dat mag ook wel voor die prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Master FX schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 19:42:

Cherry RS 6000m

Mijn Logitec doet hetzelfde :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Laatst online: 22:48
En nu een serieuze oplossing:

Keybinds zijn de oplossing voor dit probleem. In plaats van 3 knoppen tegelijk indrukken, druk je bijvoorbeeld F1 ofzo in (die knop kan je zelf toewijzen ;) ) in.

http://www.google.nl/sear...+Create+keybinds+&spell=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjen9551
ThinkPadd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:00:
En nu een serieuze oplossing:

Keybinds zijn de oplossing voor dit probleem. In plaats van 3 knoppen tegelijk indrukken, druk je bijvoorbeeld F1 ofzo in (die knop kan je zelf toewijzen ;) ) in.

http://www.google.nl/sear...+Create+keybinds+&spell=1
Het ging mij niet zozeer om een oplossing hoor ;) ik was meer nieuwsgierig naar hetgene wat dit veroorzaakte :)

n.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
logitech van 3 jaar oud, standaard model:

H UICK BON FOX JUMPS OV H LAZ DOG

hoorde sommige mensen altijd zeggen dat usb toetsenborden dit niet hebben :P fabeltje denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 18:08
TE UIC JUS VER TE LAY DG

^^ compaq

tvw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE UICK O O JUPS OVE THE LY DO

Goedkoop logitech toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Logitech Internet Navigator volgens mij. Niet zo heel super dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:45

Logitech G15 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guumuus
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online

Guumuus

OJAJOH?!

H K BN FX JMD V H LZ DG
beetje waardeloos dit, maar wat wil je met een noname keyboardje

The number one enemy of progress is question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Grappig dat iedereen dezelfde zin overneemt. Die is alleen maar zo bedacht omdat hij iedere letter van het alfabet bevat, een zogeheten pangram. Je kunt dus evengoed het alfabet intypen. Ook dan test je alle letters. Een Nederlandse variant erop is overigens 'Pa's wijze lynx bezag vroom het fikse aquaduct'.

Als je van mening bent dat de snelle vos, de luie hond en/of wijze lynx overzichtelijker zijn kun je ook iedere drie letters de spatiebalk induwen. Test je die ook meteen...

AC DE GI JL N R STU VW Y

Logitech Access Keyboard op andermans pc. Maar liefst tien letters missen...
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:38:

[...]

Hoezo alles? Je gebruikt JUMPED in plaats van JUMPS, dus de letter S komt in jouw zin niet voor... ;)

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:44

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

THE QUICK BROWN FO JUMPS OVER THE LAZY DOG

MS Natural 4000.

Niet slecht voor een non-gamer toetsenbord. :)

Je ziet nu langzaamaan toetsenborden verschijnen waar je wel tig toetsen tegelijk in kunt drukken. De Logitech G15 en Razer Tarantula bijv.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-09 10:52

DinX

Motormuis

HE QUIK BRON FO JUMPS OER HE LAZ DOG

Logitech diNovo

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiteSpeed
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23:17
"The quick brown fox jumps over the lazy dog"

Rainbow keyboard :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enakje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20-04 14:00
Mei schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 20:49:

Logitech Internet Navigator volgens mij. Niet zo heel super dus :P
Ook hier "TE UIC RWN JUS VER TE LAY DG".
Met een Logitech Internet Navigator Special Edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-08 22:23

Die van mij is wel heel beroerd :S , dit is met een MX3100 setje van Logitech. Valt me wel een beetje tegen hoor. Ik merkte het ook al bij CoD1 dat het niet zo lekker ging om meerdere toetsen in te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nock372
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15-09 12:13
The quick brown fox jumps over the lazy dog
THE QUIK BROWN FOX JUMPS OVER THE LAZY DOG (g-15)

25,17kwp bij de ouders, 13,58kwp bij de zus, en 14,64kwp bij mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan Scholl
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 13:08
H CK BN FX JMPS V H LAZ DG

MacBook Pro

[ Voor 4% gewijzigd door Arjan Scholl op 10-08-2007 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwomkwommr
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 07:36
Paddixx schreef op vrijdag 10 augustus 2007 @ 18:13:
THE QUIC BROW OX UMPS OER THE Y O - Asus A6ja toetsenbord.
THE QUIC BROW OX UMPS OER THE Y O

A6L Toetsenbord :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hberntsen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:33

gewoon op een simpel logitech office pro toetsenbord :)

[ Voor 3% gewijzigd door hberntsen op 10-08-2007 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smooky
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
H CK BN FX JMS V H LAZ DG

Apple bluetooth toetsenbord (witte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:45
Die Apple toetsenborden presteren wat dit betreft behoorlijk slecht :S .

En van die DiNovo mag je wel verwachten dat hij dit goed doet (180 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier doet ie het gewoon met een Microsoft Digital Media Keyboard 1.0A :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:34

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Beetje een opsomtopic dit...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.